Anna Lisa, 12: "Det är inget idol utan Johan" [Expressen]

Anna Lisa, 12: "Det är inget idol utan Johan"
På fredag avgörs Idol.
Men en person saknas - Johan Palm. Åtminstone om man får tro Anna Lisa, 12. För en vecka sedan blev hon känd i hela Sverige som Johans största fan.
- Det är inte Idol utan Johan, säger hon

Anna Lisa Stamatopoulou kunde inte fatta vad som hände när hon fick komma upp på scenen förra fredagen och krama största idolen Johan Palm. Glädjen - och kanske också en smula chock - gick inte att ta mist på.
- Jag tänkte ingenting och så här i efterhand så kanske jag önskar att jag hade tagit det lite mera lugnt.

"Har något extra"
Johan Palm betyder jättemycket för Anna Lisa och det är något speciellt med honom som hon inte riktigt kan beskriva.
- Han har världens bästa röst och så är han jättecharmig och sen är det något extra som han har men som jag inte riktigt vet vad det är.
Anna Lisa var på plats i studion också i fredags. Men det var bortkastat:
- Det är inte Idol utan Johan.
På fredag är det dags för den stora finalen i Globen och Anna Lisa kommer att vara på plats. Hon hoppas på att få möta Johan igen.
- Jag ska vara där jättetidigt och se till att jag får träffa honom, säger hon och tillägger att han vet vem hon är nu.

Kevin vinner
I finalen tror Anna Lisa att det är Kevin som vinner. Enligt henne känns han som en färdig artist och han är alltid bra. När det gäller Johans framtid så hoppas Anna Lisa att han får ett skivkontrakt och:
- Att han flyttar till Stockholm, så att jag kan träffa honom oftare.

Källa

Kommentarer
Postat av: Aztrid

Vad ska jag göra för att du ska tro mej?

Jag känner inte änns dej men jag hatar när folk inte tror mig.



Jag vill inte göra reklam för min blogg på ett sånnt sätt, men du känner inte mej heller. Tro mej elr inte, men jag HOPPAS SOM FAN att du tror mig <3

2008-12-08 @ 20:59:40
URL: http://Johan bla bla, du vet
Postat av: bella

Jag säger lika som Anna-Lisa, det är inget Idol utan Johan Palm! :/

Åh, jag längtar till fredag!

2008-12-08 @ 21:55:48
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0