Johan i Vakna med The voice

Nu har Johan nyss varit med i Vakna med The Voice. För er som inte har sätt det så kan jag berätta att det var inte han som ringde in och frågade Anna en fråga när hon var där. Det var också en tjej som frågade var han tror alla ser hos honom, då svarade han det gamla klassiska: - Jag är ung och dom kan relatera sig till mig. Josefin Crafoord kom på att någon hade sagt att han skulle säga så. Och precis som alla andra sagt så sa Johan att han umgicks lika mycket med alla idolerna och det var jätte bra sammanhållning. Svaret på om han blev kär i någon var: Njaa.. Sen var samma svar på om han fått skivkontrakt: Njaa..

Det var tydligen många som hade ringt in och velat ställa en fråga till Johan. Många hade säkert skrikit och gråtit för deras redaktör Kjell kom in och låtsades svimma när han såg Johan. Dom som fick ställa frågor var dock lugna. Synd tycker jag, vore kul att ha något riktigt galet fan som ställde en fråga. :) Klippet kommer så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag såg några klpp på det på youtube, men det var inte så mycket :/ dem hade tagit bort halva delen typ :(

2008-12-01 @ 16:23:17
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: bella

Åh jag vill se då han var med! :D

2008-12-01 @ 16:25:46
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0