Johan: "Jag är van vid hoten" [Chatt på aftonbladet.se 1/12-08]

Johan Palm chattade med aftonbladet.se:s läsare.
Foto: Urban Andersson (Aftonbladet)

Vad gillar han för tjejer?
Hur tacklar han alla negativa kommentarer?
Vad tycker han egentligen om de hängivna fansen?

Läs Johan Palms svar på frågorna när han chattade på aftonbladet.se.


Johan Palm säger: Hej alla! Nu är jag här :)
Millan säger: Hej johan! Du går ju i skolan... Kom du mycket efter i skolan när du var med i idol? Kram Millan
Johan Palm säger: Hej Millan! Jag har ju haft fullt upp med Idol och har därför inte hunnit plugga något över huvud taget. Nu kommer jag förmodligen ta ett sabbatsår, eller bara läsa några kurser.
putte säger: Hej Johan! Spelar du i något band?
Johan Palm säger: Tja Putte! Nej, något band har jag inte för tillfället.
Sofia säger: Hej Johan! Är den här hysterin runt dej så stor som det verkar? Kan du ens gå på stan själv nu för tiden? Hoopas du får allt du drömmer om. Kram
Johan Palm säger: Ja, nästan! Jag kan gå själv på stan, men sällan utan att någon känner igen mig... Det hoppas jag också, haha :)
Tobias säger: Hej Johan ska du flytta tillbaks till mjölby nu och bo här? //Mjölby bo
Johan Palm säger: Tjena Tobias! Ja då, kommer hem ikväll! :)
Linda säger: Ärligt, är inte du lite rädd för dina fans? De är ju helt galna!
Johan Palm säger: Haha, nejdå! Galna må de vara, men de flesta är så snälla så, så det är lugnt :)
Kissemjau säger: Av de som är kvar i Idol...vilken tycker du är värdigaste vinnaren?
Johan Palm säger: Hej! Jag tycker att alla som är kvar är värdiga vinnare. Men kanske Kevin då, om jag måste välja.
Amanda säger: Vilken "dejt" var roligast?
Johan Palm säger: Vet inte. Båda var roliga!
apc823 säger: Jag gillar din stil men undrar om den är inspirerad av japanskt mode?
Johan Palm säger: Tack! Nej, inte direkt. Tror jag inte i alla fall..? Hur ser japanskt mode ut egentligen? :P
nanny säger: Johan, du har alltid sjungt de bästa låtarna på fredagarna, vilka är dina favorit artiser/band?
Johan Palm säger: Tack Nanny! :) Jag har väldigt många! Några exempel är Bowie, Beatles, Metallica, Suede, Smiths och Killers.
Millan säger: Hej johan! Var det någon kärleksromans i idol? Kram millan
Johan Palm säger: Hej! Nja, det har det inte varit så vitt jag vet.
Malin28 säger: Hej Johan. Du är verkligen grymt duktig. Ser fram emot din förhoppningsvis kommande platta. ;) Hur kommer den att låta om du får bestämma helt själv?
Johan Palm säger: Hej! Tack så mycket! Den kommer att låta bra, förhoppningsvis! ;P
Sanna säger: Hej Johan vad gillar du för typ av tjejer? Sanna
Johan Palm säger: Lite olika! Men självsäkra, roliga och smarta tjejer med mycket utstrålning är ju alltid bra. :)
Linköping18 säger: Hur hanterar du de negativa kommentarerna om dig? Bakom skrikande flickor finns ju även avundsjuka killar.
Johan Palm säger: De flesta negativa kommentarerna verkar oftast lite... dumma i huvudet. Och konstruktiva är de sällan. Så det mesta kan man strunta i, eller till och med skratta åt. Klart att man kan ta illa upp av vissa saker, men det är inget jag går runt och mår dåligt av :)
Sofia säger: Hej! Vad tänkte du egentligen när tjejen reagerade som hon gjorde när du sjöng till henne i senaste programmet?
Johan Palm säger: Vet inte riktigt vad jag tänkte. Jag försökte mest koncentrera mig på framträdandet, men det var ju lite svårt, haha :)
nicklas säger: Hej Johan! jag undrar om du inte är rädd att gå runt på stan nu när du har fått vissa hot?
Johan Palm säger: Hej Nicklas! Hotats har det gjorts ändå sen jag syntes i tv första gången, haha. Så jag är van. Rädd är jag inte, men självklart är jag inte dum nog att gå runt själv i Sthlm mitt i natten nu.
Moderator säger: Dags för sista frågan!
stina95 säger: Hej Johan, vilket av dina framträdande är du mest nöjd med?
Johan Palm säger: Hej Stina! Johnny the Rucker och Poison är nog de jag är mest nöjd med.
Moderator säger: Tack Johan! Och tack till alla som ställde frågor! Tyvärr hann vi inte med alla - det var tusentals chattare som var inne...
Johan Palm säger: Tack allihopa! Många kramar

Källa


Kommentarer
Postat av: Beatrice

kul intervju :) stackars johan med det där om hoten :(

2008-12-07 @ 19:53:57
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: moa

kan man få dig på msn

2010-07-09 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0