Ny design av Estefany

Hej på er! ♥

Som ni ser så har jag fått en ny design på bloggen. Den är gjord av Estefany, som också är ett fan till Johan. Tack så jätte mycket säger vi till henne och jag tycker verkligen ni ska gå in och kolla hennes blogg.

Sen har min blogg blivit tipsad om på Bellas blogg. Så jag tänkte tipsa er om hennes också. Hon är otroligt snäll och väldigt roligt att läsa vad hon skriver. Klicka här för att komma till hennes blogg. Hon är ett Johan-fan hon också ;)

- Glöm inte heller att rösta på vilken låt ni tycker Johan har gjort bäst i Idol här bredvid. :D

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Miw

very nice layout :D

2008-12-07 @ 18:52:05
Postat av: bella

Tack vännen! :D

2008-12-07 @ 19:44:35
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Den blev jättefin och jag brukar läsa hennes blogg ocksåå :)

2008-12-07 @ 20:00:56
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0