TV-minnen med Johan

Vad är bäst på tv - just nu, i år och om man blickar tillbaka i tv-historien?
TV4 har frågat Johan och vad de andra Idolerna gillar, vad de minns och varför!

Johan Palm Foto: TV4.
Johan Palm Foto: TV4

JOHAN PALM - kommer ut som Desperate housewives-fan


Vad har varit bäst på tv i år?

- Nej, men det här Idol , det är ju ganska stort i år, det är spännande.


Har du något tidigare tv-minne?

- Nej... nej.


Du kanske inte brukar kolla på tv?

- Nej, hehe.


Har du något favoritprogram?

- Men jag kollar ju inte så mycket på tv. South park på MTV. Fast det har jag bara i hotellägenheten.


Vad är det som är så bra med South park?

- Det är framförallt humorn, det är så otroligt bra humor, så där härligt politiskt inkorrekt. De driver med kändisar men lyckas nästan alltid ändå få fram en sensmoral.


Har du sett när de försöker få fram den där tonen, så att alla bajsar på sig?

- Fast det kanske inte är sensmoralen, va?


Nej, men det är ganska roligt.

- Ja, haha. "Brown noise" heter det väl. Ja, det är ett bra program. Sen är det de andra klassikerna som Simpsons och så.


Vad kollar jag mer på?

- Det känns som att jag tittar men nej, just nu gör jag nog inte det.


- Vi var och såg en visning av 90210 för någon dag sedan, och hela tiden satt jag och tänkte - hur fasen ska man kunna komma ihåg titeln på programmet? Det är tydligen postnumret till Beverly Hills.


Du har aldrig sett den tidigare serien?

- Hmm... jag blandar ihop det med Benny Hill tror jag. Fast det har jag inte heller sett. Det är någon polis, eller vad är det för något? Nej, det är ju den där musikgrejen, säger Johan och nynnar på signaturmelodin.


Så du kollar inte så mycket på tv då alltså?

- Jo, men jag kommer inte på vad. Filmer tycker jag är bra, mest komedier. Dum och dummare ser jag minst en gång per år. Det är nästan en tradition. Och Heroes såg jag första säsongen av när den gick, men jag slutade när det var tre avsnitt kvar. Och jag såg de två första säsongerna av Desperate housewives . Men det kanske jag inte borde stå för egentligen.


Brukade du titta på Idol tidigare år?

- Nja, vissa år kollade jag mer än andra. Första året såg jag ingenting, jag tyckte att det verkade töntigt.

Källa


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gulligt ^^

2008-12-10 @ 21:47:11
Postat av: miranda

Men värt att sluta titta när det är 3 avsnitt kvar? Johan forever! xD

2008-12-16 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0