Johan: Tänk om fansen fäller mig?

Johan: Ja, nu står vi här efter tredje Fredagsfinalen, hur känns det Mårten?
Reporter: Aa det känns bra. Det känns som om vi börjar komma in i det här nu tycker jag. Själv då?
Johan: Loulou åkte ut, hur känns det?
Reporter: Det känns jätte tråkigt.
Johan: Tycker jag också. Ehum.. Annars då?
Reporter: Aa det är väl mest det. Vad tyckte du om kvällen då?
Johan: Aa det var hård konkurrens alltså. Lars var ju helt outstandning ikväll alltså. Älskar det där. Men jag gick vidare så det är skönt.
Reporter: Ja, han spelade ju ut mer än vad du brukar göra.
Johan: Ja. Vad tycker du, borde han fortsätta göra det?
Reporter: Aa jag gillar det. Vad tycker du om ditt framträdande?
Johan:  Jag kan ju ställa många.. Nä, jag skoja bara. Jag vet inte, det var helt okej. Som jag tjatat om till många tidningar och så att det var tonarten.
Reporter: Juryn pratade om målbrottet.  
Johan: Jag pratar om tonarten. Målbrottet har jag varit sedan länge, men det är bra att dom tror att det är det, för det kan man ju inte påverka så att.. Men ja, målbrottet är det väl delvis, det är det väl.
Reporter: Det funkar iallfall?
Johan: Oj, jag fick någonting.
Reporter: Inte för att förelämpa dina fans, men hur snygg var den där egentligen?
Johan: Jag tycker den är konstnärlig och kolla hjärtat tillexempel. Det liksom svart skuggning och den ser typ 3D ut. Den ser lite rund ut liksom. Och Johan:et här. O:et går in i H:et, artistiskt sätt.  Men jag tycker den är fin.
Reporter: Aa verkligen. Hur är ditt hjärta, är det rött eller mörkt?
Johan: Aa antingen eller. Jag vet inte. Svår fråga. Ditt hjärta då?
Reporter: Jag vet inte. Det är väldigt svår fråga, jag håller med.
Fansen: JOHAN VI ÄLSKAR DIG!
Johan: JAG ÄLSKAR ER OCKSÅ!
Reporter: Ärligt talat, börjar du bli trött på fansen?
Johan: Nä.
Reporter: När blir det för mycket?
Johan: Eh, jag vet inte. Det är nog när dom börjar fälla mig på gatan för att de vill spendera mer tid med mig. Så att jag inte kan röra mig liksom. Det har inte hänt än men det kanske händer och det vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0