Johan: De skriker mig i öronen!

Reporter: Hur är läget Johan?
Johan:
Det är bra. Själv Mårten?
Reporter: Det är bara bra. Hur har veckan vart?
Johan: Den har varit bra, tycker jag. Tycker du?
Reporter: Jo, bra. Jag har stött på dig ett par gånger och sen har jag varit utanför hotellet någon gång och det är en himla massa tjejer hela tiden. Jag får en känsla av att det är lite dig de är ute efter.
Johan: Kanske. Jag får en känsla av att det delvis är mig kanske. Ehum..Det är väl kul.
Reporter: Hur känns det?
Johan: Kul somsagt *Skratt*.
Reporter: Även fortfarande när de jagar bilar och liksom, går det aldrig till överdrift?
Johan: Det går altid till överdrift.
Reporter: Hur skulle du beskriva din fanskara?
Johan: Ehm..ja...är väl medianålder 14 år.. (Förstår inte vad han säger) Dom skriker och gör och det är ju inte så jätte roligt men en del är ju mer sansade som tur är.


Reporter: Är du lugn inför kvällens röstning?
Johan: Helt lugn kan man aldrig vara men jag hoppas att det går bra.
Reporter: Har du hittat en bra låt från 90-talet?
Johan: En jätte bra låt. Beautiful ones-Suede.
Reporter: Vad är det du gillar med den?
Johan: För att den är bra. Och den är roligt..nä, jag kommer inte på något. Den är bra. Jag gillar Suede, dem är skit bra tycker jag.
Reporter: Hur ska du göra den?
Johan: Jag har ju sagt någon gång att jag alltid ska göra egna versioner av låtar och blablabla och jag ska försöka göra det till viss del. Jag har inte orkat tänka ut nått sånt där. Det blir väl lite Suede:it fast..men det blir ju min röst så det blir ju lite annorlunda iallfall. Men ungefär som orginalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0