Chatten från SVT 19:30-20:00 2/4-09

Inlägg:Nu har jag tyvärr inte tid att svara på något mer. Tack för alla fina frågor! Ha det bra! /JohanJohan
 
Fråga:Du har en sån häftig stil, blev du inspererad av nån? Mikaela
Svar:Jag har ingen direkt stilförebild, jag tar på mig det jag tycker om. Självklart finns det ändå flera personer som inspirerat mig.Johan
 
Fråga:Har du syskon??meee
Svar:Japp! Två stycken, båda äldre.Johan
 
Fråga:vill du ha barn i framtiden?sara fr finland
Svar:Jag tror att jag vill ha det någon gång, men inte på ett bra tag!Johan
 
Fråga:Hej Johan hur käns det att vara en sån ung kändisSanna
Svar:Det känns bra! Jag vet inte hur det känns att vara en äldre kändis, så jag har inte direkt något att jämföra med.Johan
 
Fråga:är du snabb på tanienterna???Cassie
Svar:Nej det gör jag inte, så därför måste jag hallå mig extremt kortfattad i alla svar och inte göra svaren onödigt långa för då förlorar jag massor med tid. Jag är ju som sagt långsam på att skriva och då är det viktigt att jag håller mig kortfattad och inte repeterar saker i onödan.Johan
 
Fråga:tjänar du nu en massa pengar på det du gör.kungen
Svar:Jag har redan fått ett litet förskott, men det blir mer när skivan släpps och på sommarturnén.Johan
 
Fråga:gillar du bananer?annalisa
Svar:Bananer är gott.Johan
 
Fråga:Hej, Kommer du göra mer skiver ??Mikaela
Svar:Det kommer jag nog!Johan
 
Fråga:Borstar du ditt hår. andvänder du smink?Dit fan
Svar:Ja och ja.Johan
 
Fråga:hej hur mår du??? vad skulle du göra om du fick 10 miljoner i handen?=)Vanessa
Svar:Anställa en städerska och köpa bättre schampo.Johan
 
Inlägg:Nu är chatten slut och Johan hann inte svara alla er 5 000 som var inne och ville chatta med honom. Men Johan kommer svara på några frågor till!Moderator
 
Fråga:Jag undrar villken klass du går iHej
Svar:Jag går inte i skolan just nu, men om jag hade gjort det så hade jag gått i ettan på gymnasiet. Jag tar ett sabbatsår nu och kommer börja plugga igen efter sommaren.Johan
 
Fråga:Hur är det att göra sin första skiva?!Bella
Svar:Det är en helt ny erfarenhet och hur roligt som helst! Det är som en dröm att få jobba med det jag vill mest.Johan
 
Fråga:Jag skulle vilja ha din autograf. Har du någon fan club?Daniel 9 år
Svar:Mina fans har startat flera små fanclubs. Det närmsta man kan komma en officiell sådan är nog min hemsida johan-palm.se :)Johan
 
Inlägg:Nu är det fem minuter kvar på chatten!Moderator
 
Fråga:Hur känns det när människor du inte känner, kanske aldrig ens har träffat, säger att de älskar dig?Angelica
Svar:Det är roligt! Jag blir jätteglad!Johan
 
Fråga:Är det inte fruktansvärt ensamt att bo själv? Martina92
Svar:Inte så farligt, jag är lite av en ensamvarg. Jag träffar dessutom många varje dag och då kan det vara skönt att vara hemma själv på kvällen. Men det är klart, ibland kan det vara ensamt.Johan
 
Inlägg:Nu är det tio minuter kvar på chatten! Det är flera tusen som vill chatta med Johan, han gör sitt bästa för att svara på så många han bara kan!Moderator
 
Fråga:Vilken är den bästa David Bowie skiva du vet?Maja
Svar:"Hunky Dory", "The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars" och "Alladin Sane" är nog dom jag lyssnat mest på.Johan
 
Fråga:hur kändes de att stå framför juryn när du skulle försöka komma vidare? Evelina
Svar:Det kändes verkligen som om det inte var på riktigt utan bara på tv. Det var kul!Johan
 
Fråga:vad skulle du önska dig om du hade 5 önskningar????Cassandra
Svar:Fem kronor!Johan
 
Fråga:Under Idol har du fått rätt många hattar har du använt alla eller har du vissa favoriter som du bara använder ? :)Erica
Svar:Hej! Vissa använder jag mer än andra. Tro mig - det finns inte en chans i världen att jag skulle hinna använda alla. ;)Johan
 
Fråga:Vilket schampo använder du? haha :plisa
Svar:Just nu använder jag nåt rätt kasst, billigt schampoo. Är inte svinrik än!Johan
 
Fråga:Hur skriver du dina låtar?Leonard
Svar:Oftast är det att jag kommer på nån hookig slinga när jag sitter med gitarren, sen bygger jag låten kring det. Oftast kommer musiken innan texten, eller så kommer båda samtidigt.Johan
 
Fråga:Hej Johan du är världens coolaste kille! Hoppas jag får träffa dig någon dag! Men jag undrar har du något specielt i håret? Jag vill ha samma hår som dig men jag vet inte hur man fixar det! Johan
Svar:Jag kör oftast med wax och hårspray. Dust it och havsvattenspray använder jag också ibland. Det viktigaste är att rufsa till håret ordentligt!Johan
 
Fråga:Hej Johan!Hur känns det att bo ensam i lägenhet i Stockholm utan föräldrarna?Carro
Svar:Det är kul! Lite svårt bara att klara av att diska, tvätta och städa själv bara.Johan
 
Fråga:Är du beroende av nått godis?linneah
Svar:Nej. Möjligtvis godis i största allmänhet.Johan
 
Fråga:Om man nu skulle vilja träffa dig eller få en skymt av dig? vart ska man leta;) förutom i Sthlm då:P?Rockbaby
Svar:Kom på mina spelningar i sommar! Där kommer du garanterat att se mig :)Johan
 
Fråga:Vill du gifta dig med mig? *stå på knä med en hatt i handen* :Dheheh anonym ;)
Svar:Att gifta sig med någon anonym känns lite för riskabelt.Johan
 
Fråga:Hur kom du på namnet Emma-lee på din singel ? :) KramSara
Svar:Hej! Det var inte jag som kom på låttiteln, men jag har varit med och skrivit låten.Johan
 
Fråga:hej vad är din favorit kändis johan palm fan
Svar:Hej! Jag har nog ingen riktig favoritkändis, men Bowie har jag alltid gillat.Johan
 
Fråga:Hej Johan! hur mår du? :)lisa
Svar:Hej! Jag mår bara bra. Hade du frågat mig för ett tag sen så hade svaret varit hungrig, men nu har jag fått pizza av dom snälla svt-människorna! :)Johan
 
 Hej! Mellan klockan 19.30-20.00 kan du chatta med Johan Palm. Du kan börja skicka in dina frågor redan nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Min fråga är den från Sara (A) <3

2009-04-02 @ 20:38:20
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Min är den från Sara (A) <3

2009-04-02 @ 20:57:25
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: isabelle

hej johan om man skulle skriva brev till dig skulle du svara då och vad ska man skicka till för du lämnar vell inte ut din adress pusspuss isabelle

2009-04-02 @ 22:18:26
Postat av: isabelle

hur kan man få din aoutograf för jag vill jätte gärna ha den hur kan man få den då och vart kommer du tunera kommer du tunera uppe i jämtland

2009-04-02 @ 22:23:15
URL: http://johan palmfan.glogg.se
Postat av: Matilda

Svar till Isabelle: Det får du fråga Johan. Detta är en fanblogg om honom, inte hans egna blogg. Det kanske du visste, men det verkade inte så. Men Johan kommer säkert svara om du skickar brev. Många av fansen har nog skickat till: "Johan Palm Mjölby". Så testa det.

2009-04-02 @ 22:28:38
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: isabelle

Hej johan om man vill ha en aoutograf av dig och bor jätte långt bort från dig hur ska jag göra då

2009-04-03 @ 19:35:40
URL: http://johan palmfan.glogg.se
Postat av: Denise

Hej Johan :D

Hur vill du att en tjej ska vara??:D<333333

2009-10-08 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0