Jerry's Arena [LP]

Sommaren i Linköping ser bra ut. Som tidigare meddelats så spelar Tomas ”Sommaren är kort” Ledin den 17 juli i Berg och lite senare, nämligen lördagen den 8 augusti, kommer Ulf ”Öppna Landskap” Lundell till samma ställe på det som ser ut att bli hans sista sommarsväng.


Nytt är att den 15 augusti kommer inga mindre flickfavoriterna Måns Zelmerlöv och Johan Palm som tillsammans med ett ännu obokat förband att uppträda i Kungsträdgården. För er som inte vet vart Kungsträdgården ligger så är det gräsplätten mitt i mellan Slottet och Länsstyreslens lokaler. Mitt i stan men ändå ostört. Det har tidigare, med gott resultat varit några konserter där, bland annat med Hellacopters och Håkan Hellström. Man kan se denna konsert mitt i stan och under sommarens sista dagar som en förövning till den kommande Sommarfesten nästa sommar då ju hela stan ska svänga under vecka 33.


Det är väldigt kul att kunna presentera två så pass aktuella artister som Måns och Johan. De är båda aktuella med nya plattor och hörs och syns ständigt i radio och tv. Deras målgrupp är också lite annorlunda mot herrar Ledin och Lundell men här på Arenabolaget i Linköping gör vi alltmöjligt och vi kommer också att jobba med Marlena Ernman på Vadstena Slott 22 juli.


Arenabolaget gör det omöjliga möjligt kanske….

 

Källa


Kommentarer
Postat av: Malin

Höhö, jag bor i Berg men kan inte se Johan i sommar :'( <33333

2009-04-22 @ 16:10:13
URL: http://skump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0