Johan Palm spöade "Tingeling" på listan


Johan Palm, mest känd från höstens "Idol" har vind i seglen. Hans nya singel petade ner långköraren "Tingeling" från singelistan. Foto: Christian Örnberg

Hallå där, Johan Palm, 17, "Idol"-deltagare som nu toppar singellistan.

Är du nöjd med att ha petat ned "Tingeling"?
- Det var väl på tiden att någon tog ner den. Jag har hört den nån gång. Det är en skämtgrej va? Den är lite humor. Fast som riktig låt? I programmet var det ju meningen att den skulle vara dålig. Jag vet inte.


Hur ska du fira förstaplatsen?
- Jag ska fira med två signeringsstopp i helgen. Jag vet inte? Just nu är jag själv... Nåt kanske man kan hitta på. Har du ett förslag på hur man kan fira?


Äta något gott? Det brukar jag göra.
- Jag kanske ska överväga att sticka och köpa en burk Ben & Jerry's-glass?


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0