Min garderob : Johan Palm


Fansen fyller Johans garderob med svarta hattar. "Hatten har blivit mitt kännetecken."


Min garderob: Johan Palm

Hej Johan Palm, flickfavorit i
"Idol 2008" och aktuell med albumsläpp i maj. Hur skulle du beskriva din garderob i dagsläget?

- Ganska rockig.

 

Är det så man klär sig nuförtiden för att sätta tonårshjärtan i brand?

- Haha, jag skulle säga att det handlar om att försöka hitta en stil som man trivs med.


Hur fåfäng är du?

- Jag är ganska fåfäng men samtidigt flexibel. Jag gillar att experimentera med olika stilar.

 

Vad kommer vi aldrig att få se dig klädd i på scen?

- Baggy hiphop-byxor. Fast man ska aldrig säga aldrig.

 

Vad är grejen med hatt?

- Hatten verkar ha blivit mitt kännetecken. För svenskarna är jag förmodligen mer förknippad med hatt än vad Pete Doherty är.

 

Har du en personlig hattmakare nu?

- Nej, jag får hattar av mina fans. Efter ett uppträdande i Idol 2008 bar jag till slut fyra stycken på huvudet. Alla är svarta, så i fortsättningen hoppas jag på vita eller bruna.

 

Frida Stålnacke

 

Källa


Kommentarer
Postat av: Camila

Haha då vet jag vad jag ska köpa för hatt:)

Hur gammal är du Mathilda?

Svara gärna i min blogg:D

2009-04-14 @ 15:47:58
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Camila

Jag är 13 ska fylla 14;)

Jag älskar din blogg:):)

2009-04-14 @ 19:57:48
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0