Fel på röstningen i Idol 2008?

Hitta detta inlägg på Annkis blogg. Det är skrivet av Moster den 2 december;

"Att Johan fick lämna Idol i lördags har jag redan skrivit om, men fick ett mail idag som jag gärna vill dela med mig av.

Skickade 100st röster på Johan.. Fick 35st sms från 72400, se bilderna. Observera tidpunkten, de första smsen kom kom när det bara va ngr min kvar att rösta på.. Hur skulle jag hunnit byta SIM-kort o sända 35 nya röster till Johan??

Hoppas att de inte tar betalt för mer än 65 röster, vill ju inte betala för 35 röster som inte räknats Johan till godo!!

Så Johans lilla skämt om att det va nått fel på rösträkningen stämmer nog mer än han någonsin skulle kunna ana!

Man får tydligen inte rösta hur många gånger som helst på sin Idol.....Är det någon som hört detta sägas i programmet? 

En sak är säker, Johan Palm hade varit kvar om denna spärr inte funnits! Men frågan kvarstår, vaför överhuvudtaget ha en omröstning när det tydligen är andra krafter som styr......"

 

 

 

Vill du få fler besökare till din blogg?

Gå då in HÄR och följ instruktionerna och ditt besöksantal kommer garanterat öka.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är inte förvånad på ett sätt att det kan gå till och har gått till så här. Det är ju inte första gången man hör om telefon/sms-röstning som spårat ur. Men samtidigt gör det mig så himla lessen o arg. Det ska inte få vara så här. Nånting är väldigt väldigt fel. Vi här ute som vill vara med o påverka helt demokratiskt ska inte bli stoppade.

2009-02-21 @ 14:42:55
Postat av: :)

nej det tror jag inte. denna spärr finns ju faktiskt för alla, och man kan ju faktiskt ringa in.



PS. jag är ett johan-fan. :)<3

2009-02-21 @ 16:43:41
Postat av: Amanda

Jag kan faktiskt förstå att de har en gräns för hur många gånger samma person får rösta på samma Idol. Om det inte skulle finnas en sådan spärr skulle det ju bli så att den med rikast fans och inte den med flest fans som skulle vinna.. Låt oss se sanningen i vitögat- Robin B, Kevin och Alice har uppenbarligen fler "fans" än Johan.

2009-02-21 @ 16:45:05
Postat av: Miw

fyfan vad kasst!!!!1 :@ hoppas inte de drar pengar utan att rösterna räknas iaf, röstade fffs 120 gånger! och i programmet har de ju sagt att man kan rösta hur mkt man vill, fyfan tv4

2009-02-21 @ 17:09:45
Postat av: miranda

gud va dåligt!! tänk om man får betala extra fast rösterna inte räknas?! stackars johan. idol är inte rättvist :(

2009-02-21 @ 18:38:13
Postat av: Janina

Faan va kasst ! :@... Jävligt dåligt !! Man ska ju kunna rösta så jävla mycket man vill på sin idol!

Jätte bra jobb med bloggen Matilda

Kram // Janina

2009-02-21 @ 19:17:21
Postat av: beatrice

Det är så himla dåligt att man ska betala för rösterna utan att dem har hjälpt Johan något! Fyfan asså. Och jag som röstade minst 100 gånger!

2009-02-21 @ 20:00:15
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0