Johan Palms fans hysteriska


Johan Palm skapade hysteri bland fansen på Skansen och många föll i gråt.
Foto: Tommy Pedersen

Det rådde ingen tvekan om vem som drog flest, eller mest högljudda, fans till Skansen i går. När Johan Palm gick på scenen föll fansen i gråt och hysterin var total.
- Det är ju en härlig känsla. Jag gillar det! säger Johan Palm.

Vissa hade köat på Skansen sedan i måndags för att få en glimt av idolen Johan Palm. Det märktes när han i går gick på Sollidens scen. Kravallstaketet tippade över då hysterin blev total.
- Jag älskar hans musik, hans utstrålning, allt. Jag är kär i honom, säger Pernilla Karlsson, 15, som skrivit Johans namn i pannan.

"Johan, jag är gravid"

Bland de många skyltar som hölls upp av hans fans fanns en med texten "Johan, jag är gravid".
- Jag såg direkt att det var några killar som höll i den så jag blev aldrig orolig, säger Johan Palm.
Många fans föll i gråt och bröt ihop. När Johan skulle signera skivor blev trängseln stor och fansen försökte tränga sig igenom de omgivande buskagen.
- Jag älskar dig, du är mitt allt, skriker en ung tjej.
Johan Palm njuter av uppståndelsen.
- Det är ju en härlig känsla. Jag gillar det! säger han.


Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0