Rockoff Festivalen imorgon!

Johan Palm - HEAD, speltid 19:30

Johan har jobbat hårt hela våren på sitt nya material med doft av britpop. Första singeln Emma Lee släpptes i mitten på april och gick upp som tvåa på singellistan. Debutalbumet kommer i slutet av maj. I sommar åker Johan och hans band ut på turné i landet.
"Jag har inte sett sån här hysteri sedan Beatles," sa Laila Bagge om de skrikande fansen som följde Johan under delfinalerna i Idol 2008.
"Det är verkligen mäktigt att få släppa sin egen platta, 2009 känns som att det kommer bli ett roligt år. Jag ser fram emot att få jobba med min musik på heltid," säger Johan.
Det ska bli mycket intressant att se Johan live med eget band i sommar.
 

Festivalkontoret utanför Mariepark! 14.07.2009
Vid festivalkontoret kan du köpa dagsbiljetter, festivalpass och få svar på dina frågor om festivalen.

Festivalkontorets öppettider:

11.00-23.00 alla dagar under festivalen.

Källa - Källa

Kommentarer
Postat av: Iza

SV: Hmm, kanske runt 5år..? Asså det är inget jag direkt minns, utan min mammma sa bara de när han var med i idol xD

2009-07-22 @ 23:01:26
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

En Ålands-tidning streamar live från Rockoff mellan kl. 20-22 varje kväll. Om de streamar Johans konsert vet jag inte, eftersom han spelar 19.30. Här är det iaf.

http://www.ustream.tv/channel/rockoff-2009

2009-07-23 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0