Fem frågor till... Johan Palm!



Vad vill du förmedla med ditt nya album My Antidote?
- Musik förmedlar så många olika känslor. Det vill jag att man ska känna när man lyssnar på min skiva och att det är bra låtar!

Har Idol-hysterin hunnit lägga sig?
- Nja, jag tycker det blir mer och mer. Det kan vara för att jag är så bra!

När började du intressera dig för musik?
- Så länge jag kan minnas. Jag började plinka på pianot när jag var liten och jag lyssnade på mycket musik. När jag var 10 år gick jag med i ett band och då började jag även spela gitarr.

Vem är din stora idol?
- Jag har ingen direkt idol. Givetvis har jag många band som jag ser upp till. Bland annat Suede och Smiths. Nyligen upptäckte jag Pete Dorethy.

Var shoppar du helst?
- Det blir mest i T-shirt store och Weekday. Men H&M och Carlings är också bra.



Källa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe. Lyckad bild.

2009-06-20 @ 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0