Lailas blogg

Såhär skrev Laila på producenternas om sin gårdag;

"Idag så har jag haft en pepp kväll med mina närmaste vänner inför fredagens lets dance. Tv4 var där och filmade så kolla gärna in det så får ni även se Anders Janet och johan Palm mf. Skönt med ett avbrott ibland från dansen och bara få träffa sina nära och kära!"

Läs hela blogginlägget här.


- Jag vet inte om TV4 filmade Johan i någon video som kommer på Let's dance hemsida eller om det är inslaget som ska sändas på fredagens Let's dance. Jag tror det är inlsaget till fredag, men vi får vänta och se. / Matilda

Kommentarer
Postat av: Annki

Japp vi får väl vänta och se, hoppas iallafall få en glimt av Johan, hihi.

2009-03-17 @ 23:58:34
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0