Välkommen tillbaka till rampljuset Johan Palm! [FRIDA Nr. 6 2009]

(Min kamera är urladdad, så det kommer bilder imorgon)

I höstas satte denna 17-åring Sveriges alla flickhjärtan i brand och efter ett kortare uppehåll är han nu äntligen tillbaka, redo att förföra oss igen. Vi snackar givetvis om Johan Palm!

Trots att hysterin runt Johan nådde Mount Everest-höjder i mycket höstas lyckades han ju som ni vet inte lägga beslag på Idol-kronan. Men ute ur tävlingen, och tv-rutan, visade fansen snabbt hur mycket de faktiskt gillar Mjölby-killen. Johan vann utmärkelsen 2008 års största tv-personlighet när Kanal 5 nyligen gjorde en undersökning, och målbrottssångarens nyproducerade hemsida har fått en gigantiskt genomslag.

Varför tror du att du blivit en sådan stor tjejidol?
- Jag vet inte... jag är ju ganska ung så det kanske är många som kan identifiera sig med mig då... säger Johan lite blygt till FRIDA.
Att flickidolen nu skrivit skivkontrakt med Sony Music är med andra ord inte så oväntat. För tillfället befinner Johan sig i studion, men hans debutplatta är planerad att komma redan senare i vår.

Hur mycket är du beredd att offra för att nå framgång?
- Mina föräldrar! Nejdå, jag skojar bara... Men ganska mycket! berättar 17-åringen för FRIDA.
Johans platta släpps bara några månader efter att vinnaren Kevin Borg visat vad han går för, så nu är det en ny kamp mellan de forna Idol-deltagarna att vänta!



Det är också med några småbilder på Johan i en artikel om Alice.

Sen har FRIDA tagit med mitt "tips" om bloggen i deras Inkorg. Så välkomna alla nya besökare :)

FRIDA Nr. 6 finns i butik den 19 Mars.
Pris: 29:50
Vill du kolla in FRIDA's hemsida? Klicka här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska köpas imorgon då! :)

2009-03-17 @ 20:44:20
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Annki

Japp ska köpa den imorgon.

Jo, det blir nog en ordentlig kamp. Jag gissar att Johan blir vinnaren, hihi.

Förresten tack för att du visade mitt inlägg om brevet. Kul

Kramar

2009-03-17 @ 22:09:08
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: FRIDA finns i butik 19 Mars, alltså på torsdag. Det är bara tisdag idag Annki och Linnea ;) Hehe.

2009-03-17 @ 22:28:49
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Beatrice

den ska köpas på torsdag!:D

2009-03-18 @ 00:23:19
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Annki

Ok, då jag väl vänta till imorgon, hihi

2009-03-18 @ 09:06:25
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/
Postat av: måste

måste köpa imorgon alltså....

2009-03-18 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0