Johan Palm - Blogg

Hemma igen!

Igår kom jag hem till Sverige igen. Resan har varit riktigt kul!

 

Efter sändingen i söndags så firade vi först lite i studion. Sedan blev det middag med Fredrik Wikingsson, Pontus Gårdinger och flera andra medverkande i programmet. Riktigt trevligt!

 


En smarrig pizza blev det för min del. Till efterrätt åt jag faktiskt en till pizza - en nutellafylld calzone som ni ser på bilden ovan. (En bild som jag faktiskt inser är felvänd, men jag orkar bara inte rätta till det.) Otroligt nyttigt förstås. Jag mådde inte så jättebra efter den.

 

Efter middagen festades det vidare på någon cool takvåning nånstans. Ett fantastiskt avslut på en fantastisk kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0