Johan Palm [DT.se]


Johan Palm
My antidote(Sony BMG)


Pop Första tanken när jag lyssnar på My antidote: "Det låter inte så dåligt i alla fall." Johan Palms debutplatta är rejält mer påkostad och genomarbetad än de flesta andra som kommit ut från Idolfabriken. Han står stabilt i sina trasiga jeans och kommer ut som ett extra snällt Sugarplum fairy. Det är precis lika slätstruket som det ska vara, men tack vare material från bland annat Niclas Frisk, uppvuxen i Mora, och Andreas Mattsson klarar han lätt marginalen för godkänt.

Men bra blir det bara bitvis (som på All the time in the world). Och efter att den första lättnaden lagt sig återstår sex trista låtar.

 

 

Jessica Dalman
[email protected]

Källa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad glad jag blir när jag får veta att johan var med i dalatidning(DL).jag bor ju i ludvika

2009-05-27 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

hjälp,på sidan(bloggen) där man kan välja på meny finns inte...DET ÄR HELT VITT.har nån samma problem

:(:(

2009-05-27 @ 16:39:01
Postat av: Anonym

DU EN KLIPP PÅ ALICE OCH JOHAN.PÅ ALICE BLOGG FINNS DEN.www.alicesvensson.blogg.se

2009-05-27 @ 16:43:19
Postat av: moa

de vet fan inte vad de snackar om! skivan är inte ens för sorgliga gamla fyrtioplusare.

jag har starka åsikter (a)

2009-05-27 @ 17:39:03
URL: http://weourselfandus.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ser inte heller menyn:S

2009-05-27 @ 18:35:41
URL: http://isabellnilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0