johan-palm.se - Nyhetsbrev!

Hej!

Förra veckan lanserades äntligen min nya hemsida komplett med blogg, gästbok, forum, bildgalleri, turnéschema och en hel del annat.

Om du inte redan har registrerat dig kommer du att behöva skapa en ny användare för att kunna logga in och ta del av medlemsfunktionerna. Oroa dig inte, det gamla forumet är fortfarande kvar med alla trådar och inlägg. Du behåller din användare där. Ett tips är att registrera sig med samma användarnamn på nya sidan som man har i forumet.

Okej, nu till de riktigt goda nyheterna:
I morgon fram till söndag kommer jag att lägga upp en låt om dagen från mitt nya album My Antidotehemsidan. Första låten ut blir öppningsspåret Teenage Battlefield. Ska bli skitkul att höra vad ni tycker om låtarna!

Ännu en god nyhet:
Som en liten present får du en inbjudan till den fantastiska musiktjänsten Spotify! Genom inbjudan kan du aktivera ett gratiskonto och få tillgång till massor av musik att lyssna på helt kostnadsfritt och lagligt. Om detta låter bra maila till den här adressen: [email protected] så får du en inbjudan skickad till din mailinkorg!

När du har kommit igång kan du kan börja med att lyssna på denna spellista med mina favoritlåtar: http://open.spotify.com/user/sonymusicsweden...
Lyssna gärna extra mycket på mina låtar - jag får ju fortfarande pengar för det! ;)

Nu har jag endast ett litet önskemål. Kolla in sidan! (...och stanna gärna där i två, tre, elva timmar. Gör det till en daglig vana.)

Allt gott,
Johan Palm
www.johan-palm.se
  Johan Palm - My Antidote
Förhandsboka My Antidote redan idag och få det signerat!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah premunar också på nuhetsbrev men fattar inte hur man ser det..? Vart? :s

2009-05-12 @ 17:59:04
Postat av: Sara

Måste man vara registrerat på hemsidan för att kunna få nyhetsbrev?

2009-05-12 @ 23:45:00
Postat av: Anonym

vadå, jag fattade inte riktigt...

måste man ha spotify för att kunna lyssna?

2009-05-13 @ 14:47:35
Postat av: Miw

ni måste vara registrerade för att få nyhetsbrev, gå in på er profil och sen redigera så kryssar man i om man vill ha nyhetsbrev där.

2009-05-14 @ 11:21:19
Postat av: Sara

Ok, tack =)

2009-05-14 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0