xD

Eftersom många tar så illa upp för det inlägget under om att Johan kanske har skaffat sig flickvän så tänkte jag bara skriva en gång för alla att det inte var något illa menat. Det är bara ett rykte! Jag är somsagt otroligt glad för Johans skull om det nu skulle stämma, men ni behöver inte ta så illa upp? Herregud.

 

Och att jag inte respekterar Johans privatliv? Men kom igen, vad har jag gjort? Det är ju inte precis så att jag har lagt ut bild på tjejen och  hennes telnr?

För någon vecka sen fick jag kommentarer om att jag skulle börja skriva mer om rykten, och när jag väl gör det, så får ni det att låta som om jag är helt dum i huvudet. Hur ska ni ha det?

 

Den här videon är iallafall väldigt rolig;

Uppladdad av: LiebeJohan @ youtube


Kommentarer
Postat av: Sara

Tyckte också de gick lite över gränsen men tur att de bara var ett ryckte :) , Nu kan alla vara glada och nöjda ! ;)

2009-08-30 @ 17:22:25
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur vet du att det bara var ett ryckte?

2009-08-30 @ 17:41:46
Postat av: Matilda

Svar till Anonym:



Det är bara ett rykte. Eftersom ingen vet exakt hur det ligger till. Inte jag - och ingen annan heller. Alltså, så vet jag att det bara är ett rykte. :)

2009-08-30 @ 17:52:10
URL: http://johanpalmfan.blogg,se
Postat av: Annki

Hej.

Det var inte mot dig jag protesterade! Jo lite kanske! Men jag ser helst att Johan ska få vara ifred på det privata planet och jag tror att du också tycker så!

En annan grej, du vet länken du lägger in för att kommentera på min blogg, den strular! Kommer inte till din sida därifrån.

2009-08-30 @ 18:01:55
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Julia

Videon var rolig! ;D<3

2009-08-30 @ 18:05:18
URL: http://christmasia.devote.se
Postat av: Annki

Och ett svar till dem som insisterar på att det liksom inte skulle vara ett rykte! Snälla ni, gillar ni verkligen Johan för att vilja fortsätta att sprida detta idiotiska "RYKTE". Vadå? Respektera hans privatliv, vi har inget med det att gör!! Fattar ni inte eller? Bara så jävla tråkigt!!

2009-08-30 @ 18:18:44
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Annki

Ja, konstigt att länken inte vill fungera.

Japp, jag tror att både du och jag vill respektera Johans privatliv. tyvärr finns det en del fans som tydligen inte förstår, lite synd.

Jag fick dessa rykten igår men ville inte skriva om dessa då jag inte vill att det ska diskuteras på denna nivå...dvs rykten. Sorry jag är sådan bara!

Det var lite det jag menade med att vi behöver inte sprida ryktena vidare! Eller hur?

2009-08-30 @ 18:44:27
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: miw

haha bästa videon! xD



jag hatar när folk typ tar rykten på allvar och blir arga, liksom det är ju bara spekulationer som fans gör, det gör väl inte så mycket? och om johan nu har flickvän så är det ju bara underbart för honom, och om johan är glad borde alla fans vara glada och inte säga att han sviker er.

2009-08-30 @ 18:47:42
Postat av: jennifer

hahaha så kul video! jag tycker inte att du borde bry dej om dom negativa kommentarerna. det är ju din blogg och det kommer alltid finnas dom som inte tycker om ett visst inlägg osv :)

2009-08-30 @ 18:51:55
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: monica

Nej,du är inte dum i huvudet;)Men det där med rykten kan vara jäkligt farligt,det har en tendens att gå över styr och förstoras upp till något som från början inte var meningen. Klart alla vill Johans bästa,skam vore väl annars! Inte förrän Johan själv har bekräftat att han har flickvän,vill jag tro på något annat.Absolut inte på rykten! Ni minns väl själva hela ryktesgrejen om "broder Ida"? Vilka elaka och hemska kommentarer hon fick,det var inte mycket hon var värd,den tjejen! Det började också som ett rykte. Ärligt talat skiter jag fullständigt i Johans privatliv,han får göra precis som han vill på sin fritid. Jag kan inte hjälpa det men jag intar alltid en försvarsställning angående ryktesspridning av Johan eller vissa skriverier och kommentarer. Han ger ju så himla mycket av sig själv till oss fans-kan vi då inte bara låta honom vara "bara Johan" ibland också? Han har själv sagt att vi inte ska tro på det som skrivs om honom,om det inte kommer från honom själv(tv4 bloggen)! Phu,vilken diskussion detta blev helt plötsligt;) Nåväl,det jag vill säga är:skit i alla rykten! Och det är inte alls menat något illa mot dig-det var kanske en bra grej att du tog upp detta,då det väcker många känslor!Kram,Monica

2009-08-30 @ 18:55:04
Postat av: Anonym

när jag skrev att det kanske är johans kusin.och att andra kanske hade äverdrivat.men då menade jag inte att den här bloggen hade gjort det.alltså överdrivit saken.men jag är inte arg för att du har skrvit om detta.bara så du vet....istället är jag glad för johans skull.om det nu är hans flickvän....

2009-08-30 @ 19:17:36
Postat av: Annki

Jaha? Så bara för att du tycker det är kul med rykten om Johan så är det okej? Eller? Jag menar det är ju så de sprids, av personer som tycker att det är kul. Vad är roligt med det? Det menas ju att du är med på det hela, eller? Det är ju det som är felet! Att man faller i fällan för att det kan vara intresant och sant, jag som många andra har kommenterat idag! Både bra och dåligt. Varför är det intressant om Johan skulle ha en flickvän? Första sidan eller? Den dagen det blir något säkert kan du ju skriva om det, inte innan, inte på rykten, det är fel!!

Japp Johan kommer att få leva med rykten, sant. Men är det vi som gillar honom starkt som ska bidra med att sprida dessa? Tycker du det är rätt? Inte jag! Jag respekterar Johan och skulle aldrig göra det!

2009-08-30 @ 19:19:13
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Anonym

"Varför är det intressant om Johan skulle ha en flickvän?"



det finns fans, och jag talar av egen erfarenhet när jag skriver detta, som tycker om johan så otroligt mycket, att detta faktiskt är en stor grej. nu menar jag om han faktiskt SKULLE ha flickvän. sen om man skulle vara glad för johans skull eller inte har väl inte med ryktet att göra. dessutom verkar det på vissa (inga namn nämnda) som om johans värld skulle gå under om han visste att några av hans fans diskuterade detta. om jag ska vara ärlig tror jag inte han skulle bry sig ett skit!

2009-08-30 @ 19:29:04
Postat av: sandra

jag älskar det du gör!<3

2009-08-30 @ 19:58:42
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: LouiseHultman

nej det vet jag inte.

men han har sagt att han inte har tid med flickvän,så..

2009-08-30 @ 20:29:33
URL: http://hhhultman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tkr du ska skriva om rykten.

Varför är dom så överbeskyddande mot grabben egentligen?

Låt honom leva livet, vara lycklig, ni som verkligen älskar honom borde väl va nöjda då?

Ni kan inte ärligt tro att ni kmr bli ihop med honom >___<

2009-08-31 @ 19:21:27
Postat av: moa

2009-08-31 @ 22:01:47
URL: http://mmooaa.devote.se
Postat av: moa

håller me dig som skriver bloggen! du har inte gjort nåt som helst fel! vem vet om det är ett rykte?... det skulle kunna vara sant... men troligtvis är det bara en polare...

och jag tycker alla som säger "johan du förlorar mer än 50 procent av alla dina fans om du skaffar flickvän, du vet det va?" är otroligt löjliga,det är väl snarare dom som inte respekterar hans privatliv! lr?

2009-08-31 @ 22:05:26
URL: http://mmooaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0