Johan Palm lämnar Mjölby

IDOLFLYTT En av Sveriges mest kända 16-åringar har flyttat hemifrån. Idoldeltagaren Johan Palm lämnar Mjölby för Stockholm.


SKIVDEBUT Sony Music har ordnat en lägenhet i Stockholm åt idolen Johan Palm.

FOTO: PERNILLA ALSÉN


En etta i centrala Stockholm är numera Johan Palms hem. Det är skivbolaget Sony Music som ordnat lägenheten och Johan säger sig vara jättenöjd med det nya boendet.

– Det känns jättebra, säger han till Östgötatidningen.

Vad är det bästa med att flytta hemifrån? – Friheten, att kunna göra lite som man vill, är nog det allra bästa.

 

Och det sämsta? – Det skulle väl vara städningen och disken då i så fall.

 

Enklaste maträtten? – Att gå runt hörnet och köpa en pizza.

 

Men om du måste laga själv? – Jaha… men då tar jag nog fram mammas köttbullar och värmer i mikron (skratt). Nej, men annars får det väl bli spagetti med lök och bacon. Eller nudlar.

 

Blir det många vilda fester nu i det egna boendet?

– Nej, det kan jag inte tänka mig. Jag nöjer mig med galafesterna, hahaha…

 

Kommer du flytta tillbaka till Mjölby? – Nja, det vet man ju aldrig. Jag kommer ju inte bo i den här lägenheten för alltid, men vart jag tar vägen då vet jag inte.

 

Har du några tips till de som ska flytta hemifrån? – Njut och ha kul!


 

Källa


Kommentarer
Postat av: loopy

Undra om han på allvar tror att han kommer bli framgångsrik... Eller framför allt, undra om skivbolaget tror det. Jag menar de har ju ändå givit honom en lägenhet.. Hm. Jag tror inte det kommer gå så bra för honom, han är för ung. Så är det faktiskt, ge honom några år till att mogna så tror jag att det skulle gå bättre. Eller förresten, kanske kommer hans debutalbum sälja bra eftersom han inte själv kommer att skriva något. Men någon andra skiva kommer det nog inte...

2009-02-13 @ 15:11:32
Postat av: Camila

Nu kan jag gå runt och titta efter honom för jag bor väldigt nära:D Din blogg är jättebra Mathilda!!!!

2009-02-14 @ 08:27:57
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack för du la ut den ;) XD

2009-02-14 @ 10:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0