Söndagspartyt för en vecka sedan...

24 maj, 2009 - 21:11 — Ninath

Söndagskväll har det minsann blivit...


Har Ni haft en bra långhelg? Jag hoppas och tror att Ni är många därute i Sverige som har fått träffa Johan i helgen på någon av alla de signeringar som har gjorts. Hoppas också att ni har hunnit lyssna in er lite på skivan - och att ni har hunnit hitta en favoritlåt... (Det har jag!)

 

För 7 dagar sedan så var ju (som Ni alla vet ) Johan i New York och gästade Söndagsparty med Fredrik & Filip. Nedan har vi tre gobitsbilder från denna sammankomst. Enjoy!

 

Jag vet inte exakt vad Johan och Henrik gör just nu, men jag hoppas att dom ligger mätta och glada i någon soffa och slappar! Det är hårt jobb att åka land och rike runt - men roligt såklart... SIgneringsturnén fortsätter - kika på "Turné" för att se vilka städer som får sig ett besök av Johan och Henrik inom kort...

 

Nu ska jag sluta tjattra och bjuda på bilderna jag vet att Ni vill se! Varsågoda - Söndagspartyt - en vecka sedan...

 

Gokväll!

/ninath



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0