Bloggen firar 1 år idag! :D

BLOGGEN FIRAR 1 ÅR IDAG!
Och det firar jag med en årsresumé av allt som finns i bloggen. Tar er tid att läsa igenom allt! Har inte hunnit klart med den men har i alla fall kommit halvvägs. Tack för denna tiden!



Oktober 2008

Det var söndagen efter första fredagsfinalen som jag startade bloggen.
Johan sjöng Viva la vida:


I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes
Listen as the crowd would sing: "Now the old king is dead! Long live the king!"
One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt, and pillars of sand


- Jag började lägga ut låttexterna till varje sång Johan sjöng.




Det blev också en hel del bilder från Idolbloggen vilket jag då tyckte var lite onödigt, men som jag nu är riktigt glad över att jag gjorde!



Expressen skrev om hur populär Johan var..


"Vid klockan 14.45 på lördagen, dagen efter programmet då Johan gjorde succé med Suedes ”Beautiful ones”, hade gästboken 3258 kommentarer.
Robin ”Snygg-Robin” Bengtsson hade 665, vilket säger en del om vem som tilldrar sig mest intresse i årets startfält.
"




Johan tillsammans med Kevin, Lars och Alice på resturangen "Fridays".
Detta var lördagen efter fredagsfinalen då Johan sjöng Beautiful ones.


Johan var med på lilla aktuellt för första gången.


Den fjärde fredagsfinalen blev schlagertema och Johan träffade Charlotte Perrelli.

"Johan Palms fans skriker så att de andra idolerna tvingar hålla för öronen.
- Jag tycker mest det är irriterande, säger Robin Ericsson."




Johan
:
Om jag skulle ha nåt såntdär coolt artistnamn så skulle det lätt vara Dean Steel, för alla roliga missuppfattningar som kan uppstå, typ:
- Jag gillar inte Dean Steel. - Vad fan har du emot min stil?! - Jag tycker om Dean Steels musik. - Min musikstil menar du? - Jag gillar din stil! - Hur kan du göra det när han har sån repetiv och långsökt humor?




November 2008


Johan ägde ut allt och alla med Johnny the rocker på schlagertemat!

Jag fortsatte skriva ner alla intervjuer som Mårten gjorde med Johan efter varje fredagsfinal. Här är en rolig mening efter schlagertemat:


Reporter: Vad hoppas du på, Vad hoppas du det bli för tema?
Johan: Typ, rock eller något sånt där, vore kul *Ler*.
Reporter: Men tänk om det bli det då, du har ju redan kört rock denna veckan. Blir det inte lite kaka på kaka då?
Johan: Jo men kakor är gott. :)

Temat blev rock och Johan gjorde en fejkad tatuering..





Malin Roos från Expressen: "Det råder Johan Palm hysteri"

Efter rocktemat åkte Johan och de andra idolerna till Gran Canaria:




Temat blev Soul och duett och Johan sjöng tillsammans med Robin E.


Nyklippt ;)





Johan åkte hem till Mjölby och visade oss bilder från sitt rum:





Temat den veckan blev kärlek och Johan sjöng I'll stand by you (Dedikerad till han storebror) och Friday I'm in love (Till oss fans)


Johan:
"Jag ville dedikera låten till mig själv" ;)

Expressens läsare trodde Johan skulle åka ut:
Johan Palm var den som fick minst med röster av Expressen.se:s läsare på frågan om vem de hade som favorit i fredagens program. Johan fick också hård kritik av juryns Laila och Anders Bagge för sitt framträdande med The Pretenders" I'll stand by you."






Reporter: Jaha, hur kändes det att hänga så löst?

Johan: Det kändes skitjobbigt. Jag var nervös, det kändes som om jag skulle åka ut för man sätter sig in i den känslan, man sätter sig in i den inställningen liksom för att man inte ska bli lika ledsen ifall man skulle åka ut. Så man liksom är beredd på det så man sätter sig i det där. Så jag trodde verkligen att jag skulle åka ut.

 

Johan var med i ett litet kort inslag i Fredag hela veckan:

 

 

Veckans hyllning:
Andreas Carlsson till Johan Palm: "Det kliar i mina låtskrivarfingrar". Johan, 16, kan bli nya Britney.




Det blev dålig uppdatering på Johans blogg några dagar. Men ett par bilder från då dem åt frukost blev det iallafall :)

Johan var tillsammans med de andra tre idolerna på Gröna Lund:




Dagen efter tackade Johan fansen på sin blogg: "Fattar inte att jag kommit så här långt. Jag är så otroligt tacksam för alla som har röstat på mig och sett till så att jag har kommit så här långt. Utan er skulle mitt liv se helt annorlunda ut. Tack!"

Det blev gospel-tema och idolerna var på en workshop med Carola..



IdolTV gick bakom kulisserna med Johan en kväll.



Johan blev intervjuad av stylisten Siroun Forsberg och sa att han har back-upp kläder!

Expressens läsare trodde ännu en gång att Johan skulle få lämna Idol:
Nu är det dags för Johan Palm att lämna Idol. Det tycker majoriteten av Expressen.se:s läsare.


Johan: "Jag vill verkligen till final!"

ExpressenTV intervjuade Johan och visade honom ett klipp då han sjöng på en gammal skolavslutning. Ni kan se klippet här.





Johan sjöng Long train running och Free falling och även en låt med Carola.

Johan åkte ut!





Man kunde vinna Johans kamera.


Johan uppträdde dagen efter på Heron City tillsammans med de andra utslagna idolerna.


Expressen skrev om att Johan blev hotad till livet.




December 2008



Johan gästade Vakna! med the Voice på måndagen efter han åkt ut ur Idol.

Det blev Johan-special på IdolTV igen.



Dustinhome lade ut Johans egna bilder under idoltiden..


Johan blev sjuk.


Johan var med mycket i FRIDA.

Tele2 tyckte Johan var "hetast just nu":



TV4 har frågade Johan om hans TV-minnen, vad han minns och varför!


Corren intervjuade Johan när han kom hem till Mjölby..

- "Jag vill verkligen släppa en skiva. Jag kanske inte behöver skriva alla låtar själv, men det skulle vara kul att få med några stycken. Viktigast är att man trivs med låtarna."


Det blev Idolfinal och Johan kom tillbaka till Stockholm igen.


Katrin gav Johan en lapdance:
"Men roligast av allt måste nog ha varit när jag kör loss en lapdance på Johan Palm. Jag har skrattat åt detta hela dagen. Jag ser det så tydligt framför mig. Han sitter i soffan med armarna hängandes på var sin sida av kroppen. Jag fläker mig gränsle över honom och kastar med håret. Oj, om jag kastar med håret?! Jo, jag kastar med håret och svänger med min klänning. Jag chejkar som ett as. Johan ser mest på mig med häpen blick. Jag undrar vad han tänkte. "Den här tanten är fan loca!" tänke han nog. Ha ha. Kul."


På varje sittplats i Globen fanns det tidningar och jag visade er allt med Johan där i.


Johan var med på några av Robin Bengtssons bilder..


Johan sjöng Johnny the rocker i Globen.

Johan blev nominerad som Årets östgöte!


Johan fick dagens ros, det stod såhär: Dagens ros går till Johan Palm! Du har förgyllt hösten för oss och många andra med din härliga charm och dina underbara framträdanden i Idol!

FRIDA
intervjuade Johan om hur man ska göra för att få honom på fall:

"Hej Johan! Jag tänker gå rakt på sak. Hur fångar en tjej ditt intresse?
- Jag vet inte. Men det fungerar inte att springa fram och skrika efter autografer som många tror. På det sättet kan man inte umgås, det är bara jobbigt. Så går det till när jag träffar mina fans, men inte mina vänner eller min framtida flickvän."


Johan blev nominerad som Årets tv-personlighet på Kanal 5.


Johan och Henrik var i Linköping och köpte julklappar.

Corren om spelningen i Mjölby:

Kravallstaket och vakter

- Det här är större än jag räknade med från början, säger centrumledaren Kenneth Fungbrandt.

Det kommer att krävas säkerhetsstaket och minst fyra ordningsvakter. Ansökan är lämnad till Mjölbypolisen.

 

Det blev julafton..

 

Expressen gjorde en lista över 2008:s hetaste nöjespersonligheter.

Av 100 möjliga kom Johan på plats 24.


..och sen nyårsafton! :)



Januari 2009

Det blev 3 Januari och jag åkte 3½ timme för att få se Johan!
Under dagen smsade jag Bella som uppdaterade till alla som inte kunde komma dit om vad som hände där:

~ 12.11 Johan vinkar ut genom ett fönster och alla skriker.
~ 12.27 Dom spelar idollåtar tills det börjar, just nu är det beautiful ones. Alla skriker och sjunger med.
~ 12.44 Börjar bli riktigt trångt här nu.
~ 12.58 Henrik och Johans mamma är ute nu.
~ 13.00 Nu börjar det och det är folk på hela torget.
~ 13.15 Johan har precis sjungit drugs don't work och beautiful ones.
~ 13.40 Johan var uppe på scenen igen.
~ 13.40 Nu börjar signeringen.

"Mjölby köpcentrum bågnade av folk när Johan Palm uppträdde på hemmaplan tillsammans med Idolfinalisterna. Några av fansen väntade i sex timmar ute i kylan för att försäkra sig om bra platser."


Det var sjukt mycket folk där!


Började få massa gamla bilder av läsare.

Johan blev Årets tv-personlighet:
Gossip Girl-snyggingar i all ära, men en liten Idol-pöjk var den som fick hela vår omröstning att krascha. Trots att en femma är det högsta möjliga snittpoäng lyckades Johan Palm skrapa ihop 7,3 med imponerande 14000 röster.




I väntan på att något skulle hända kring Johan, som att han skulle få skivkontrakt, så blev det en gammal bild på Johan varje dag.

Johan var med i Tidningen Julia:

Hur känns det att ha fans, var det som du trodde?

- Det känns underbart, det här har jag drömt om.

Det är galnare än vad jag trodde men också precis så

galet som jag har hoppats.

I sin gästbok på "Idol"-sajten har Johan fått nästan

7000 kommentarer och det är många som skriver att de

är kära i honom och vill träffa honom.

Vissa vill till och med gifta sig med honom!

 


Det blev många gamla bilder ;)

Johan vann ett stort pepparkakshus:
Läsarna är överens. Klickfavoriten Johan Palm fick gå loss på Brangelinas flotta slottsflygel - med våldsamt resultat.


Johan satt i publiken på Let's Dance och hejade på Laila.



Johan gick på Rockbjörnen med bl.a Alice :)



Johan var med som "hemlig gäst" i Popcirkus.



Och så kom dagen vi alla väntat på.. Det blev officiellt att Johan fått skrivkontrakt!

"Johan Palms debutalbum släpps i vår och i sommar blir det turné. Och flickfavoriten har flyttat hemifrån. ”Sony har fixat en lägenhet till mig, så jag bor i Stockholm nu”, säger han."


Johans hemsida öppnade och såg då bara ut såhär.



"Sony Music kan stolt meddela att publikfavoriten Johan Palm nu ingår i bolagets gedigna artistrepertoar."



Februari 2009


Johans hemsida fick en Gästbok, som ett tag senare stängdes ner.


Johan blev en dregelvarning i FRIDA


I ett inslag i Made in Sweden var Johan med :)

Johan blev etta på Gylleneskor.se's lista:
Melodifestivalhysterin är i full gång men detta har inte riktigt ännu fått sitt genomslag på Gylleneskorslista. I den sista sammanställningen precis före den första deltävlingen av Melodifestivalen 2009 så har nu skivkontraktsaktuella Johan Palm som vi känner igen från Idol 2008 nu har klivit upp på första platsen och petar därmed ned Idol-vinnaren Kevin Borg från förstaplatsen som han innehaft sedan i december i fjol.


Det öppnades ett Johan-forum!

Bloggen firade 4 månader ;)


I väntan på att skivan skulle släppas la jag ut massa gamla bilder och nyheter som jag tidigare inte fått med på bloggen.





Ni röstade fram att Johan gjorde Poison bäst i Idol.


Jag la ut alla Idolernas bilder på Johan från deras bloggar/bilddagböcker.




Johan började skriva på sitt forum.



Mars 2009

Några amerikanska Tokio Hotel fans hade upptäckt Johan och satt och skrev om honom i en tråd på ett TH-forum :)

Johan fyllde 17 år och jag satt uppe till 00:00 för att fira honom via msn med massa andra fans, väldigt trevligt var det hehe :D




Någon gjorde Johan som sims-gubbe.

Laila om Johan:
Vad är Johan Palm styrka som artist?
- Att han är unik och annorlunda mot allt annat därute just nu.

Hur låter hans första singel?
- Jättebra, det är lite Suede över den, blandat med Blondie och David Bowie.


Johan var med i FRIDA igen ;)

Vi fick reda på att Johans första singel skulle släppas 8 april!


Johan träffade Alice och Lars.


Skapade en ny kategori på bloggen: "Turné 2009

Johan började blogga på hemsidan 23 mars.


Första "nya" bilden vi fått se på Johan på väldigt länge, förutom "modell"-bilderna.


Johan bloggade på flitigt i början.


Emma-Lee omslaget blev officiellt :)

Videoinspelningen till Emma-Lee skulle vara den 1 april och Johan hade en tävling där ett fan kunde vinna att få vara statist. Vinnaren blev sedan Jennifer Persson.



Jag har också en viktig sak att berätta för er underbara läsare som varje dag har tittat in här. Många många Johan-fans. Jag har nu som ni har märkt varit väldigt oaktiv här på bloggen, det finns inte tid längre. Jag startade denna bloggen mest som ett intresse för att någonstans få ut all glädje Johan gav mig. Och att jag skulle hålla på i ETT ÅR trodde jag inte.

Jag tycker det räcker nu och jag kommer inte längre uppdatera här. Jag vill tacka alla UNDERBARA läsare som varje gång kommentarat och sagt att ni älskar bloggen osv. Jag älskar er också!

Tack för att ni delat detta året med mig och jag kommer alltid minnas den största fanbloggen om Johan Palm "johanpalmfan.blogg.se" ;D Hoppas ni gör det också! Vet inte om vi hörs mer, så ni får ha ett bra liv! Puss & kram på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå ska du sluta blogga ?? :OOO

2009-10-12 @ 21:14:13
Postat av: nils

Tack själv! har varit jätte kul att läsa allt och du har gjort alla artiklar och annat du lägger in förståeliga. till skillnad från andra bloggar. =)

2009-10-12 @ 21:47:02
Postat av: Anonym

Den här bloggen har du gjort riktigt bra ska du veta!

2009-10-12 @ 22:14:51
Postat av: Anonym

åh. nu kändes det som att jag blev helt tom. Försvinner denna bloggen, så försvinner johan, känns det som. Men lova att ALDRIG ta bort den helt. jag vill kunna gå och kika i arkivet. Och du, tack för ALLT du gjort i bloggen.

Men jag hoppas till tusen att du börjar blogga igen när Johan släpper nästan platta..

2009-10-12 @ 22:29:29
Postat av: Jessica

har verkligen älskat denna bloggen.

du får ALDRIG ta bort det. ALDRIG!

tänk om typ 10 år om man kollar in i den vad man kommer att minnas saker. :)



tack för att du har uppdaterat så bra. Ha det så bra. :)

2009-10-12 @ 22:43:41
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/
Postat av: AA

nej detta va tråkigt:(

men ett år va inte dåligt, gud så fort det har gått :D

2009-10-12 @ 23:12:13
Postat av: Anonym

slutet på ett liiiv :'(

gillar du inte johan mer?

2009-10-13 @ 16:39:58
Postat av: Jessica

Åh nej, vad tråkigt!

Tack för att du har uppdaterat så bra!

2009-10-13 @ 18:30:04
URL: http://jessicaaal.blogg.se/
Postat av: mikaela

Men du skämtar! Ge dig du får fortsätta ha kvar bloggen, jag dööör annars. På riktigt kommer må dåligt om du tar bort den eller sluta skriva!

2009-10-13 @ 19:14:15
Postat av: mikaela

Men du skämtar! Ge dig du får fortsätta ha kvar bloggen, jag dööör annars. På riktigt kommer må dåligt om du tar bort den eller sluta skriva!

2009-10-13 @ 19:15:44
Postat av: malin

nu får du ge dig, ta inte bort bloggen fan! alla deppar ju ihop, inklusive jag! .. snälla, uppdatera ibland iallafall. men kanske itne lika ofta?..

2009-10-13 @ 19:17:11
Postat av: malin

utan bloggen finns ju inte johan kvar känns det som..

2009-10-13 @ 19:18:46
Postat av: anna

den här bloggen är suuuuper! Haha, så fiina bilder!! <3 kommer du sluta med johan bloggandet..? =( ....

2009-10-13 @ 19:56:06
URL: http://flickanaannaa.blogg.se/
Postat av: beccaa

tack så mycket för alla uppdateringar du har gjort!

jättekul att du har haft den här bloggen!



synd att du ska sluta, men förstår ju om det inte finns tid och så...

2009-10-13 @ 21:38:47
URL: http://sameoldbecca.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Väldigt synd att du ska sluta blogga! Älskar den här bloggen! Du har verkligen lyckats bra med den :) Tack så mycket för allt du har skrivit! Kommer verkligen sakna det. kram

2009-10-13 @ 22:14:55
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Snurresprätt ;)<33

Åååh nej...! Va synd :(.

Tomt.. vad kan man mer säja.. Om den hära bloggen försvinner , var ska man då hitta all info om johan?Det finns ingen som är så bra som du att uppdatera :)

Men tack för allt du har gjort !!

Jag kmr sakna den hära bloggen ,Och det e jag säker på att massa andra "johan fans" oxå kmr att göra, för du e ju bästt!!!<3

men synd att du inte har tid att blogga mer :( ,

och tack igen för att du har bloggat för oss ;)

Klart vi alltid kmr minnas den största(och bästa)johan Palm fan bloggen "johanpalmfan.blogg.se" :D !!!!<33

TACK!! :) :(<333<33

2009-10-14 @ 15:37:40
Postat av: Sara.S

Nej, va tråkigt om du tar bort den :( Du kan inte tänka dig att ge över bloggen till någon annan som kan uppdatera? :)

2009-10-14 @ 16:16:54
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Snurresprätt ;)<33

Åååh.va synd :(.

TOMT.vad mer kan man skriva..Om du slutar blogga , var ska man få all info om johan då?

Men tack för allt du gjort !! :)

Det har varit BÄST när du bloggat :D<3 För du e ju bäst (på det !!) !!! ;)<3

Jag kmr sakna din blogg o det kmr säkert en massa andra johan fans oxå att göh !!

Klart vi INTE glömmer den STÖRSTA (och bästa)bloggen nånsin "johanpalmfan.blogg.se" :D!!<3<3<3

Hoppas du börjar bloggar igen senare...men förstår om du inte har tid elr så..

men LoVA att aldrig ALDRIG ta bort bloggen , för jag vill kunna klicka runt lite här :P (det e en vana xD)

KRAM !!<33<3

2009-10-14 @ 16:19:15
Postat av: Malin

Den här bloggen har varit den bästa. Någonsin. Det har varit som en till Johan. När man inte fick tag i honom gick man in här, hittade alltid massa bilder & nyheter. Men allt har ett slut och jag tycker du har gjort ett underbart jobb. Jag vill inte heller att du lägger ner bloggen men det är ditt beslut och jag tänker inte försöka övertala dig. Jag ger dig all cred i världen för den bästa bloggen.



2009-10-14 @ 17:18:07
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG MPSTE BARA VETA. BOR DU I BORÅS???!!!

2009-10-14 @ 19:04:24
Postat av: Nettan

Tack för den här bloggen, den har verkligen betytt mkt för många Johan-fans! Skulle dock vara kul om någon tog över den ...

2009-10-14 @ 19:18:24
Postat av: Miranda

Åh, vad sorgligt.

Den här bloggen har jag följt ändå sen starten, från när det knappt var någon som läste den tills nu när den blivit alla Johanfans bästa källa.

johanpalmfan.blogg.se har betytt jättemycket för mig och kommer vara grymt saknad!

TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG! <3

2009-10-14 @ 22:02:08
Postat av: Elin

Synd att du ska sluta!

Älskar din blogg och kollar in den varje dag.

Tack för att du delat med dig med Johan till oss, du får INTE ta bort bloggen!

Massa kramar & tack!

2009-10-16 @ 16:53:07
URL: http://www.elliin.devote.se
Postat av: Anonym

Gud vad sorgligt, ta inte bort bloggen bara! Förstår om det inte ger lika mycket tid längre, tack så mycket för en grym blogg.

2009-10-17 @ 13:57:51
Postat av: Amelie

Nej.. gud vad tråkigt..

Ta inte bort bloggen bara, jag älskar den och kan sitta och titta igenom hela bloggen om och om igen utan att tröttna.

2009-10-17 @ 15:56:15
URL: http://ameliehmichaela.blogg.se/
Postat av: lässen knutten<3

neej !!....

kan du inte låta nån tup ta över bloggen , ist för att stäga av den helt :( ??

Det e ju tup som att låta nån adoptera den ;)

menn snälla stäng inte av den helt :( , jg villkunna klicka lite här !!

hur du än gjör så har din blogg varit bäst :D<33

Taaack för ditt bloggande !! :DD <333<3<3<3

ÄLSKAR DEN HÄRA BLOGGEN!!!<33

"johanpalmfan.blogg.se" !!!!!! :D<33<3<3<3

HEJDÅ då :(<33

2009-10-20 @ 19:25:23
Postat av: DeNuNgEn !! :P<33<3<3

NEJ !!

du kan inte mena allvar !!????

Du kmr ändra dig :) o tänka att du inte kan lämmna oss bara så där...DU måste ändra diigg !!

snälla!

nu kanske jag lät lite hotfull..hihi..mena inte det, men det finns ingen som bloggar så bra som du .

Om inte johan hade bloggat , så kunde man alltid gå in här och hitta all info om johan :D!!

SÅ snälla tänk kart innan du lämmnar bloggen (ge den till nån annan som kan blogga om du inte har tid , vättjah :), asså om det finns nån du kan ge den till...)

tack ändå!ta bara inte bort bloggen helt (jag vill klicka lite här i bloggen ... det känns bättre då !! )

HEJDÅ o TACKKK !!<333

2009-10-20 @ 19:34:03
Postat av: DeNuNgEn !! :P<33<3<3

NEJ !!

du kan inte mena allvar !!????

Du kmr ändra dig :) o tänka att du inte kan lämmna oss bara så där...DU måste ändra diigg !!

snälla!

nu kanske jag lät lite hotfull..hihi..mena inte det, men det finns ingen som bloggar så bra som du .

Om inte johan hade bloggat , så kunde man alltid gå in här och hitta all info om johan :D!!

SÅ snälla tänk kart innan du lämmnar bloggen (ge den till nån annan som kan blogga om du inte har tid , vättjah :), asså om det finns nån du kan ge den till...)

tack ändå!ta bara inte bort bloggen helt (jag vill klicka lite här i bloggen ... det känns bättre då !! )

HEJDÅ o TACKKK !!<333

2009-10-20 @ 19:35:09
Postat av: Hanna Jonasson

Gud vad tråkigt att du slutar blogga.

Hoppas du börjar igen när Johan blir lite mer aktuell igen.

Det har varit et mycketmycketmycketmycketmycketmycket bra blogg!

kommer verkligen att sakna den.

TACK FÖR ALLT! <3

2009-10-21 @ 21:04:21
Postat av: Anonym

nej synd.om du slutar blogga.men akn du itne börja blogga om johan kanske ska släppa en ny skiva.

2009-10-24 @ 09:48:14
Postat av: Karin

Heej!

Tycker att det är synd att du slutar blogga. Jag har följt denna blogg sedan första dag och gillat den mer och mer. Denna blogg har betytt jätte mycket för mig!! Kan du inte ge bloggen till någon annan??! Fast i och för sig då kanske den hamnar i fel händer och bloggens värdighet kanske förstörs!!

Tack för allt jag har och kommer alltid att älska denna blogg. Den ligger mig varmt om hjärtat, här har man kunnat ha koll på allt om johan. Jag skulle missat jätte mycket om det inte vore för dig och din underbara blogg!! Jag kommer verkligen att sakna din blogg, kommer ändå alltid att gå in här och kolla om du har lagt upp någonting nytt. När denna bloggen försvinner, känns det som om johan försvinner oxå. Och det vill jag inte!!! Men tack för allt<3 Denna bloggen är guld värd!!!! PUSS<3



TAAACK

2009-10-24 @ 23:33:41
URL: http://kaarinmaard.blogg.se/
Postat av: bella

nej vad tråkigt.. Tack så jättemycket för en UNDERBAR blogg, vi kommer alltid minnas den som den bästa j-p bloggen! :)

2009-10-25 @ 10:37:56
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Neej :'( Jag älskar ju din blogg!"/

2009-10-26 @ 11:57:16
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Therese

Usch, vad tråkigt att du lägger ner! Du har varit helt fantastisk på att samla all information om Johan, så lyxigt att bara kunna surfa in och bli uppdaterad! Stort tack Matilda!

2009-10-30 @ 19:40:18
Postat av: Sophie

fasen va tråkigt,jag personligen har inte kommenterat så mkt,men läst den flera ggr/dag...:( Tråkigt...Kram =)

2009-11-01 @ 11:12:40
Postat av: Jessica

asså okej det här går inte! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA att du fortsätter uppdatera? det känns som att Johan bara dör ut...

2009-11-03 @ 21:01:13
URL: http://jessicaaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tips till alla Johan-fans: En ny artikel finns att läsa på Östgötatidningens webbsida: http://ostgota.lokaltidningen.se/johan-palm-om-livet-efter-idol-/20091126/artikler/911269972/2080

2009-11-26 @ 20:20:51
Postat av: Anonym

är johan homosexuell? det stog i aftonbladet +++++ det visades en bild där han sög av en kkille

2009-11-28 @ 00:39:32
Postat av: Amanda( johans största fan)

gillar du Johan fortfarande? själv så älskar jag honom otroligt mkt<333

2010-09-18 @ 11:43:00
URL: http://whois.domaintools.com/fece.net
Postat av: Malin

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Postat av: Sötisen

Johan Palm... helt otroligt att han är känd egentligen. Eller ja, före detta känd iallafall.

Han blev väl egentligen känd därför han lät som en tjej och såg ut som en tjej och sjöng covers i TV. Han sjöng dem inte bra heller, värre sångröst än Håkan Hellström, och DÅ är man kass! Några egna låtar på sista tiden eller?

Sen sitter han och kritiserar Takida på någon videoblogg. Hur kan han göra det, som om han har lyckats med någon skiva? Takida har ju släppt en del hits och en del skivor i snart 10 år! jämfört med käre JP. Sjukt dåligt av honom. Hur kan man vara så självgod?

Nej, detta var skönt - att få ut lite hat gör bara bra.

hoppas JP får fula barn

2010-12-10 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0