Septembertävling!

22 september, 2009 - 13:35 — Ninath

Här har det varit lugna luckan nu ett tag... Vad tycker vi om det egentligen? Sådär va...?!?!

 

Jag tänkte att vi skulle skoja till det tillsammans med en tävling! Här på Sony Music har vi många coola artister förutom Johan Palm (tro det eller ej) - och just ett skivpaket med dessa är det du kan vinna! Jag lovar att plocka ihop ett skönt paket med 5 CD-plattor till den som vinner. Musik är ju livet...

 

Uppgift: Om Johan skulle göra en duett eller gästspela i ett band, vem eller vilka skulle du önska se honom med då? Använd fantasin, ditt sunda förnuft och din kreativitet!

 

LYCKA TILL!


/ninath


Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej:) snälla rösta på mig till veckans blogg<3



http://februaritjej.blogg.se/2009/september/de-nominerade-till-veckans-blogg-ar.html#comment

2009-09-24 @ 20:55:44
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: ask

tack för att du har den här bloggen jag älskar verkligen johan och du e så duktig som skriver om han:D<3

2009-09-24 @ 22:26:44
Postat av: Emelie

Det hade varit ganska udda att se han tillsammans med Lars Kristers. Så jag tycker det hade varit kul att se honom spela tillsammans med dom ;)

2009-09-28 @ 20:44:21
URL: http://emeeliepersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johan, en könsmogen varg (det är kul, för man skulle inte höra vem av dem som sjunger) och en 12årig flicka (för visuell förvirring).... Läs mer

Då skulle jag komma och kolla.

2009-11-02 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0