Bella gästbloggar

Hej alla Johan Fans!
Det är bella från www.bellalindberg.blogg.se som skriver, Matilda skickade ett sms till mig imorse om skrev om jag skulle kunna skriva ett inlägg. Så jag gör vell det åt henne nu innan jag åker..

Ja som ni vet kanske är hon påväg till Stockholm för att se Idol live ikväll. Så hon han inte blogga imorse eftersom bussen gick så tidigt för henne. Jag ska nämligen också dit, men jag bor närmre Stockholm så vi åker inte förns tre tiden.
Så ikväll får Matilda och jag se vår största Idol Johan Palm live, så det kommer bli jättekul. Hon kommer hem igen sent på lördag kväll, och kan förmodligen inte blogga något  förns på söndag.

Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: darja

ni måste ta många bilder!!!

Herregud vad jag önskar jag var på väg till stockholm nu. Men icke

:( får nöja mej med att se de på tv.

2008-12-12 @ 14:11:19
URL: http://borkenhearted.bloggagratis.se
Postat av: bella

bra gästbloggning va? :)



JOHAN PALM ÄR BÄST!

2008-12-13 @ 20:05:10
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0