Idolbloggen



Nu har Johan äntligen börjat blogga mycket igen :D

Det här skrev han tillexempel igår:
Har precis sett bloggkommentarerna om att mina smileys på något sätt skulle vara sötare än alla andras :) Det är förstås kul att ni tycker det :) En vild gissning, om jag skulle använda dom oftare och skulle se det som en obligatorisk uppgift att ersätta varenda punkt, utropstecken och frågetecken med hundra sneda glada miner så skulle effekten nog försvinna lite :) :) :) Eller vad tror ni :p :p :p :p :p ...misstolka nu inte det här som att jag ogillar kommentarer innehållandes smileys. Är bara en extremt självgod människa som tycker att min humor är otroligt bra och måste få allt roligt jag kommer på sagt, även om det kan uppfattas som lite elakt. Det här tillägget i mitt inlägg tog bort det roliga, på nåtsätt. Men jag vill ju inte riskera att alla underbara människor tar illa upp och slutar tycka om mig... Nej, det här jag skriver nu blir ju bara patetiskt, förlorar säkert fler fans på det. Äh, det här spårade ur för länge sen, bäst jag håller käft, annat gör nog bara allt ännu värre. Om nu det går. Äh, borde inte blogga det här alls. Eller jo, med allt arbete som gått åt ska här ta mig tusan läggas upp! Känner lite samma sak som när man skrivit en dåliglåttext, alltså. Nej, bäst att jag äntligen slutar, tar och lägger och förhoppningsvis vaknar som en normalare människa. Godnatt! :) (Nu var det ett tagsen jag gjorde en smiley, så den blev söt right, right!!? EXAKT! ;) ) Förresten, smileys före slutparentes är förskräckligt fult.

Haha x) Och det här skrev han imorse:

Efter att ha läst gårdagens sista inlägg antar säkert många av er att jag......tror att jag är smartare än jag är....försöker verka förskräckligt knepig....egentligen bara ville berätta att jag skriver låtar, men lindade in det i en massa annat för att det inte skulle uppfattas som skryt....ville kunna göra en enligt mig själv rolig lista dagen efter.Som ni nog förstår så stämmer inte någon punkt från listan särskilt bra. Förutom den där punkten om att jag ofta pratar om saker som inte existerar.


Johan skriver låtar.. Vilket kan betyda att det är en CD på gång? ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hahhaa, johan är så rolig :)



Jaa en CD :D <3

2008-12-20 @ 16:08:05
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Anonym

johan har alltid skrivit låtar!

2008-12-21 @ 17:44:06
Postat av: Ellin

ja han håller på med cd jag har ju frågat honom :P Han e bättre en överbäst <33333333333

2009-01-02 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0