Katrin: "Jag gav Johan en lapdance på festen"


Såhär skriver Katrin på sin Idolblogg: "Fy fan va kul! Jag gick verkligen loss igår och jag älskar att jag gjorde det! Men roligast av allt måste nog ha varit när jag kör loss en lapdance på Johan Palm. Jag har skrattat åt detta hela dagen. Jag ser det så tydligt framför mig. Han sitter i soffan med armarna hängandes på var sin sida av kroppen. Jag fläker mig gränsle över honom och kastar med håret. Oj, om jag kastar med håret?! Jo, jag kastar med håret och svänger med min klänning. Jag chejkar som ett as. Johan ser mest på mig med häpen blick. Jag undrar vad han tänkte. "Den här tanten är fan loca!" tänke han nog. Ha ha. Kul."

Läs det själva här.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Usch, stackars Johan :(

2008-12-14 @ 03:42:11
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Sara.S

Eller hur!?

Hone ju typ dubbelt så gammal som honom!!

2008-12-14 @ 14:45:32
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0