Extremtmongo @ bdb

Jag har fått ta en tjejes text på bilddagboken, för att visa alla hur underbar Johan är mot sina fans. Jag hoppas verkligen ingen snor den, eftersom det är väldigt respektlöst. Jag rekommenderar er också att kolla in Extremtmongo på bdb. Väldigt fina bilder på Johan har hon lagt ut, och väldigt fina berättelser om det hon varit med om med idoldeltagarna, mest Johan såklart. ♥ Så tar er tid och läsa, för Johan är så grymt underbar mot sina fans. 

Och idag åkte vi in till hotellet igen :D Så vi satt där ifrån klockan 11 till 20 i 4.
Johan var ute några gånger. Vi satt kvar vid bordet.
Sen kom han fram till oss vi fick krama han, jag lämnade brev till han. Jag ba: Du får INTE läsa nu xD :P.. så började han retas oh läste lite jag ba lääääääs inte xD så skratta jag då sa han jag läser sen då =).
Så log han.
Oh sen kom han tbx oh frågade om vi ville hänga mä han ut på stan oh det ville vi för han ville till Dressman oh köpa..... så vi väntade på han. Sen kom alla fansen fram till han när vi skulle gå.. han blev typ nervös, tyckte det blev jobbigt. Han sa till oss, jag måste gå, så vi gick inte på stan. Så jag oh Sofia väntade där vid bordet där vi satt.
Oh de andra fansen sa bara för vi går på toa nu så kommer Johan ut XD HAHA det hade så rätt i dä. Fan vad jag oh sofia skrattade xD.
Så kom Johan tillbaka till oss. Jag sa det här är sista gången jag träffar dig :(. Så kände jag nej det kommer komma tårar.. men tur det gjorde inte dä.
Oh så kramades vi så sa han. : Vad tråkigt att vi inte kan ses igen. Jag ba men det är långt oh åka. Oh jag kan inte komma. Han ba : okej jag förstår. Så kramade jag han.
Sen sa han hej då till Sofia. Så tog han oh höll på mä Sofias slinga oh kramade henne oh så sa vi alla hej då.


Hur gulligt som helst..... ♥ Glöm inte att kolla in Extremtmongo på bdb. Ett måste för alla Johan-fans! :D


Kommentarer
Postat av: bella

och jag ska träffa honom på fredag och på finalen! :D

2008-11-26 @ 20:29:49
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg :O avundsjuk som in i....

men känner hon honom eller hur kommer det sig hon fick träffa idolerna sådär mkt? :O

2008-11-26 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0