IdolTV - Idol dygnet runt i din mobil!



Jag måste bara tipsa om IdolTV för er som inte har det. Där visas idol dygnet runt och är väldigt rolig underhållning om man inte har något att göra eller har tråkigt. Jag säger bara en sak, kvällen än räddad!

19:00 Highlights Idol 2008
20:00 Hemma hos idolerna
21:00 Behind the scenes
23:00 All mixed up

För oss Johan-fans kan det ju inte bli bättre. Hoppas på mycket Johan i IdolTV ikväll.

För er som inte har IdolTV på mobilen, men som vill ha det. Ni kan gå in här och få all information genom att få ett gratis sms från Idol.se.
Har ni Tele2Comviq (som jag) så får ni IdolTV gratis. Annars tror jag det kostar en slant.

Kommentarer
Postat av: Miw

fasiken, har en stenålders mobil så kan inte ha det där :''(

2008-11-25 @ 18:03:08
Postat av: Erika

Åh, är det sant?! :D Att det är gratis med tele2? :D Najs for me! Jag ska skaffa det. Bara jag fixar det snabbt!

2008-11-25 @ 23:02:34
URL: http://morotsbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0