Johan fick lämna Idol [Expressen]


Johan Palm, 16, fick lämna Idol. Jag är så klart lite besviken, säger han.

Johan fick lämna Idol

Han hade en skara fans sällan skådad i Idol.
Men nu var det dags för Johan Palm, 16, att lämna Idol.
- Jag är så klart lite besviken, säger han.

Johan Palm, 16, samlade på sig nya fans varje vecka. Till slut var det en enorm skara fans som följde varje steg han tog.
Men under resans gång har han fått mycket kritik för sin röst - och det kan ha blivit hans fall.
- Du har större fansskara än du har röst, sa Andreas Carlsson efter kvällens framträdande.
Gospeltemat under kvällen passade inte Johan som hängde löst tillsammans med Alice Svensson.
- Klart man är lite besviken, men jag är oerhört nöjd. Det här måste vara det roligaste jag varit med om. Det har varit en underbar resa, säger Johan Palm.

Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0