Johan: "Jag har back up-kläder" [Mode]

Johan har blivit intervjuad av stylisten Siroun Forsberg.


Siroun: Det har gått ganska fort för dig med kändisskap och allt det här. Hur hanterar du kändisskapet? För jag menar, dina fans är hyfsat aggressiva kan jag tala om för dig. Det vet du redan. Hur hanterar du det?

Johan: Det går ju liksom inte bli irriterad på riktigt på någon som tycker om en liksom. Eller för att någon tycker om en, det blir ju fel. Så det går ju liksom inte. Nä, men jag tycker det mest är kul och jag är jätte glad för det.

Siroun: Hur känns det att bli stylad?

Johan: Det de har tagit fram då är inte alltid det man tänkt sig riktigt. Och men då är det ju bra att man har egna kläder, lite back up-kläder, så att ibland har jag känt att jag inte riktigt trivs i de kläder jag haft på mig. I så hela så trivs jag jätte bra.

Siroun: Men säger du till då: Nä, det här tar inte jag på mig?

Johan: Aa, det gör jag väl. Ofta. Men de har ju inte alltid kläder så det räcker ändå så man får kompromissa lite där. Det brukar bli bra.

Siroun: Och du beskriver dig i tre ord. Vad skulle det bli då? Hur är Johan Palm?

Johan: Disträ, Snäll.. Tror jag. Slarvig.

Siroun: Kaosig?

Johan: Kaotisk.

Siroun: Fan vad du har stökigt i ditt rum.

Johan: Aa.


Siroun:
Är det någon i det här gänget som du känner att du har bondat med mest, som du känner att den här människan, vi kommer nog vara kompisar resten av livet?

Johan: Asså man har ju verkligen haft tur med vilka man inte bara är kompisar med utan också har kommit så här långt. Det är ju verkligen underbart sällskap man har haft hela vägen. Vi är som en familj liksom, och bara tajtare och tajtare blir vi så att.. Det är jätte skönt. Alla i stort sätt.

Siroun: Tusen tack för att jag fick komma och besöka ditt härliga hotellrum här.

Johan: Ja, tack för att jag fick göra en intervju med dig.

Kolla in intervjun här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0