Johan: Jag känner mig älskad

Reporter: Med så här många fans kommer du få stå här hela natten.
Johan: Va? Aa.
Reporter: Aa?
Johan: Aa.
Reporter: Bagge tog ju ett litet snack med dig här i pausen och sa att om du inte får tyst på fansen så kommer han vara tvungen att skicka ut dig. Hur ser du på det?
Johan: Eeh.. Ja, om han skickar ut mig tror jag att jag blir tvungen att döda.. Nä, men va?
Reporter: Du värkar inte ha någon kontroll över dem. Du har också bett dem vara tysta men..
Johan: Ja men det är väl trevligt ändå. Med all uppmärksamhet och sådär.
Reporter: Vad sa du?
Johan: Det är väl trevligt med all uppmärksamhet, ändå.
Reporter: Vi fick in en titta fråga från tv4.se som vanligt. En fråga är: Hur känns det att så många älskar dig?
Johan: Man känner sig älskad.


Reporter: Hur är det?
Johan: Jag vet inte. Gött.
Reporter: De är gött.
Johan: Vad sa du?
Reporter: Vad tyckte du om rockkvällen?
Johan: Det rockade fett. Haha, ärligt alla var otroligt duktiga. Nästan det bästa i idol så vitt jag vet. Jag har ju inte sätt på idol så mycket men, tidigare men.
Reporter: Desmond var väldigt imponerad av dig också. Hur kändes det?
Johan: Otroligt. Att man framför hans låt och han tycker man gör den bra och att man är en stjärna. Det är.. asså sånt händer inte varje dag.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

han är så söt<3

2008-11-13 @ 17:24:49
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Julia

Johan<3333333333333333333333333333

2008-11-21 @ 18:27:40
Postat av: sara

i love you johan du äger fett bra

2009-01-24 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0