Johan: "Jag vill bli svinigt rik"


Reporter:

Hur är läget Johan?

Johan: Jo, det är bra. Hur är det själv Mårten?

Reporter: Jo, det är bra. Jag får ju vara kvar nästa vecka. Det får ju inte du.

Johan: Nä, det är sant. Jo..

Laila: Hur vet du det? Efter den här insatsen kanske du åker.

Reporter: Nä, vi har haft flera veckors uppsägningstid så..

Johan: Ikväll åkte Johan ut, hur känns det då Mårten?

Reporter: Det känns himla trist. Han kommer sakna dig. Fan. Vad säger Laila såhär nu då?

Johan: Vad sa du?

Reporter: Vad säger juryn till dig?

Laila: Vad juryn säger?

Johan: Varför ger du micken till mig?

Laila: Det här är bara början. Johan kommer ha en jätte bra karriär tror jag. Absolut, jag har inga tvivel på Johan.

Reporter: Hur känns det att höra det?

Johan: Jätte kul. Jag hoppas hon har rätt.

Reporter: Vad tror du själv?

Johan: Nä, men jag tror att jag kommer fortsätta med musiken. Det är klart. Så, jag hoppas att det går bra.

Andreas: Självklart.

Reporter: Vad har du lärt dig mest här i idol?

Johan: Jag vet inte. Jag har lärt mig så otroligt himla mycket. Det är skit mycket jag har lärt mig. En otrolig erfarenhet är det. Jag har lärt mig mer här än vad jag gjort under min tid i skolan i stort sätt. Nä, inte riktigt men.

Laila: Alltså, det jag har sätt som Johan har lärt sig är: Ett, klia sig i håret, läsa Slitz-tidningar.

Johan: MORE!

Laila: Aa, More. Oj förlåt, jag sa More-tidningar. Jag vet inte vad det är med Andreas, vad har vi sätt mer Johan lära sig här under Idol?

Andreas: Lära sig vad responsen av en live publik innebär och vad det finns för möjligheter inför framtiden. Eller hur?

Johan: Jah.

Reporter: Ni värkar se ljust på framtiden här?

Andreas: Jag ser jätte ljust.

Johan: Jah. Såhär ljust.

Andreas: Aa, nu ska vi blicka framåt. Det här var bara startskottet.

Reporter: Om du får drömma iväg, hur ser livet ut om ett halvår?

Johan: Då är jag internationellt superkändis, legendförklarad, svinigt rik.

Laila: Hahaha!

Andreas: Jag gillar dom där svinigt rik, kan du inte berätta för mig hur jag lyckas med det. Jag har inte blivit det.

Laila: Det var bara ett halvår. Lite väl snabba ryck där Johan.

Johan: Men du sa om jag fick hoppas så mycket jag ville. Eller vad var det?

Reporter: Fansen då? Dom svimmar och dom ligger på fosterställning på golvet, hur hanterar man det?

Johan: Jag vet inte. Jag är inget fan själv så jag vet inte hur man hanterar det. Nä, men..

Reporter: Känner du inget ansvar för dom?

Johan: Ja.. Alltså..

Laila: Det är klart han gör.

Johan: Ja, det är klart jag gör. Det är ditt fel Mårten, du har röstat för lite på mig.

Reporter: Ja, det är ju visserligen sant.

Johan: Nu går jag.

Reporter: Tack.


Kommentarer
Postat av: Miw

Hoppas juryn har rätt <333 :D det tror jag! Men vill inte vänta, vill ha en skiva NU <3

2008-11-29 @ 10:36:31
Postat av: Anonym

hahaha "Nu går jag" vilket roligt slut ^^

2008-11-29 @ 14:38:34
Postat av: Anonym

"Känner du inget ansvar för dom?"

*Öh..alltså..."

Haha bra svar! XD

2008-12-16 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0