Johan om kändisskapet: "Det är helt galet"

Johan Palm. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Johan Palm chattade med fansen. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Johan Palm fick lämna Idol i fredags. Men i chatten på tv4.se/idol fick fansen en ny chans att komma nära sin Idol. Läs Johan Palms öppenhjärtliga svar på frågorna i chatten.

Feras: Johan Palm, jag gillar både dig, din röst och din näsa. När kommer du ut med en skiva? PS: kamerorna i idol fångade din näsa perfekt!
Johan: Hej! Haha, tack så mycket! Vet inte när jag kommer släppa en skiva, men förhoppningsvis blir det ganska snart :)


Linda<3: Älskar dej, du är en liten pudding
Johan: Tack för dom fina orden Linda! :)


Izabelle Zeijlo: Vad önskar du dig i julklapp Johan?,
Johan: Skivkontrakt och en hemmastudio! ;)


Emma L: När kommer du hem till Mjölby?
Johan: Väldigt snart!


sandra: Hur har det varit att få vara med i Idol och ändå gått så långt?
Johan: Det har varit den roligaste och mest utflippade tiden i mitt liv hittils! Är otroligt tacksam för att jag fick vara kvar så länge!


Pira: Hur känns det nu några dagar efter utröstningen?
Johan: Hej! Det känns riktigt bra, trots allt. Det slutar ju inte här! :)


Carro: Du och Alice borde ha kommit till final!! vem av alla 11 finalisterna hade du helst stått i globen med ??;)
Johan: Vad kul att du tycker det :) Hmm... Jag vet faktiskt inte! Kevin kanske?


Jennifer: Hejan Johan! Vad tänkte du när den där tjejjen skrev när du sjöng typ till henne eller vad man ska säga, och när hon Peter tog upp henne på scen och hon vara skrek och krama dig? ;) Jätte, jätte trist att du åkt ut. Jag som ville se dig i globen om 2 veckor.. "/ Ha det uderbart sötunge (: Kramar <3
Johan: Hej! Haha, det var en helt sjuk och sjukt rolig upplevelse! :) Ha det så underbart du också!


Mange: nu så här på efterhand. vad är bristerna i Idol??
Johan: Hmm.. Jag kommer inte på några såhär på rak arm, faktiskt :)


morot: är det inte läskigt att en dag var du vem som helst och sen var du helt plötsligt värsta... gud?
Johan: Haha, du jämför mig med gud? Smickrande! :) Nejmen, jag förstår vad du menar. När kändislivet bara flyger på en sådär, det är ju inte världens mest lätthanterade situation. Men läskigt är det inte, bara svinkul och helt galet! :)


johanpalm-tjeje: Johan, kommer nu någon gång spela i Göteborg? För jag älskar verkligen dig, och jag har alltid velat träffa dig, jag har tillochmed skrivit till jättemånga tidningar att jag har velat träffa dig ! Puss, söta unge ! <3 :D
Johan: Förhoppningsvis kommer jag till Gbg och spelar nån gång, och i så fall finns ju chansen att vi träffas, eller hur? :)


Martina 16 år,: Vad hade du gjort om du vunnit en miljon?
Johan: Jag skulle bränna det mesta på gitarrer. :P


Julle: Du e överallt! I tidningen på tv:n på internet...överallt! O nästan varje gång med ett leende på läpparna o tro mig det smittar! :D
Johan: Jo, vilken uppmärksamhet man får, det är otroligt! Jaså, är det så? Vad bra! Jag gillar att göra folk glada! :)


Maria: Vem är/var din bästa kompis av finalisterna??
Johan: Jag vet inte riktigt, alla är så otroligt bra vänner!


Amanda: SÅg kommentaren du svarade på NYSS, Även din glädje på scenen smittar av sig :D Och du har värdens underbaraste röst, det spelar ingen roll om du är i målbrottet ;) Du verkar ha så otroligt kul på scen :D Är det så? :D
Johan: Nej, vad kul! :) Tack! Jag har nästan alltid otroligt kul på scenen, speciellt är det så när man sjunger låtar man tycker om väldigt mycket!


Dammare: Hej! Jag älskar din röst och energi på scenen! Längtar efter en skiva med dig:) Skulle du vilja skriva eget material på din kommande skiva? Kram!
Johan: Hej! Ja, det skulle jag verkligen vilja göra. Skriver lite då och då, men jag är en mästare på att påbörja låtar och sen inte skriva färdigt dom ^^


hej johan: Jag tycker att det var jätte synd att du åkte ut jag typ gråt.Du vet väl om att du är gudomligt himelsk XD.Om du hade varit en drömm då skulle jag livet sova <3 Kommer du att göra en skiva eller vill du det?Kan inte du komma till säffle någon gång och spela snälla!!^^
Johan: Åh, tack för de fina orden! :) Jag vill helt klart göra en skiva och det kommer jag bannemig se till att få göra också! ;) Säffle, varför inte? Vi får se om det blir nåt gig där! :)


Johanna: Hej Johan! Du är skitsöt ska du veta! Har du flickvän eller är du singel? Puss<3<3
Johan: Tack så mycket! Jag är fortfarande singel :)


KLARA HÄR (:: hej johan(: om du fick välja tema, vad hade det blivit då?
Johan: Ett David Bowie-tema hade inte varit fel :)


Hanna: Hej!!! Hur var tiden i idol då???
Johan: Hej Hanna! Tiden i Idol har varit U-N-D-E-R-B-A-R! Förhoppningsvis blir tiden framöver också det! :)


: Pinsamaste du har gjort?
Johan: Jag har gjort en hel del pinsamma saker i mitt liv, men det pinsammaste vill jag nog inte tala om - det är för pinsamt! ;)


Charlie: Visst har du en fascination för britrock
Johan: Ja, det kan man kanske säga att jag har. En hel del av det jag lyssnar på råkar nog falla in under den kategorin :)


Becca: Tja Johan! Tänker du komma tillbaks till skolan nu eller fortsätta musiken? Ja är i allafall säker på att du får en skivkontrakt(:
Johan: Tjena! Jag ska nog försöka med nån kombination! I år tar jag det rätt lugnt med skolan. Kommer nog bara läsa några kurser eller ta ett sabbatsår. Hoppas du har rätt om skivkontraktet!


Matilda: Hej! Vet du om du är avlägsen släkting till en släkt som heter Stuart?
Johan: Nej, inte så avlägset - väldigt nära släkt! ;)


Maja: Är det kul med alla skrikande fans?
Johan: Ja, oftast är det hur kul som helst! För mig alltså, kanske inte för mina öron. ;)


Carolin: Hej Johan!Vilken/vilka uppträdande var du mest nöjd med?Du sjunger bra!!
Johan: Hej! Jag är nog mest nöjd med Johnny the Rucker, Poison, You don't know what love is och Beautiful Ones. Glömde jag nåt nu, tro? Tack!


Anonym.: Har du använt linser de senaste gångerna, eller har du Bara struntat i glasögonen? (;
Johan: Jag har alltid linser de gånger man ser mig utan glasögon :)


Stort Johan-fan: Du har nått slutet av idol, men de är bara början på din karriär! Du kmr bli en stor sjärna! Du är bääääääääääääääääst! ily<3
Johan: Tack för dom orden, det värmer! :)


Malin: Vad tänkte du när Peter ropade upp ditt namn?
Johan: Jag tänkte: "YES, jag vann fjärdeplatsen! Det gjorde inte dom andra! SUCKERRRS!" ...nej, ärligt talat så kommer jag inte ihåg vad jag tänkte.


Ellen: Har du saknat dina vänner från mjölby?
Johan: Det har jag verkligen gjort! Ska bli underbart att komma hem igen :)


Emelie: JOhan, vad är din riktiga ögonfärg ? <3<3 Älskardej<3
Johan: Du har nog aldrig sett mig i nån annan ögonfärg än min riktiga! Jag har blå-grå-gröna ögon. Typ...


KLARA HÄR (:: hej johan, vad vill du att ditt debutalbum ska heta? ;)
Johan: Helst ska det vara nåt som speglar innehållet på skivan, och något innehåll har jag inte än, haha :)


alice: vem är din före bild
Johan: Jag har flera! Min storebror Henrik är en av dom.


Johan: Nu är det så att jag tyvärr inte har tid att chatta mer idag. Hoppas att i alla fall de flesta har fått svar på sina frågor och att ni är nöjda med de svar ni har fått :) Ha det så bra allihopa! Många kramar

Idolsajten.


Kommentarer
Postat av: Felicia

va ska du göra nu efter idol?

2008-12-03 @ 18:08:37
Postat av: Elin Och Nina

heej johan Palm!! Vi älskar diig <33 Vi är dina största faans !! har du någon flickvän?? Vad brukar du göra på helger ?? <333 Du är den bästa coolaste fränaste snyggaste sötaste undebaraste finaste killen vi veet !!

Kram Nina och Elin

2009-08-12 @ 13:56:00
URL: http://elinsnyggingen.bloggagrtis.se
Postat av: moa

vad har du för djur och vad heter dom

2010-08-01 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0