Johan: Håret kändes som en mössa!

Johan: Ja, nu blir det webTV med Johan och Therese så här efter resultatshowen och jag är kvar, Sepideh åkte ut och hur känns det Therese?
Reporter: Jag tycker det känns tråkigt, vad tycker du?
Johan: Jätte tråkigt.
Reporter: Men juryn tyckte du gjorde ditt bästa framträdande hittils, vad tycker du själv?
Johan: Jag kan inte göra någon seriös bedömning innan jag har sätt, sätt det själv liksom, i reprisen för att eeh..nu blev det trångt här. För det som man upplever uppe på scen är inte samma sak som man upplever utåt liksom. Jag tyckte det värkade gå bra iallfall och jag är jätte nöjd med framträdandet, och det juryn sa är jag jätte glad för.
Reporter: Vad kände du innan du skulle gå upp?
Johan: Det kommer jag inte ihåg riktigt.. Jag tyckte kanske det kändes som att fan det känns som om man har på sig en mössa här, liksom. I löshåret.
Reporter: Vad tyckte du om schlager-temat, hur var det?
Johan: Ja, min låt var väl inte så himla mycket schlager men, så det var väl rätt okej liksom.
Reporter: Hur var det att ha Charlotte i juryn?
Johan: Det var kul tycker jag. Hon är så go människa. Det var kul att ha.
Reporter: Vad tror du om nästa vecka, vad kommer du göra då?
Johan: Hmm...
Reporter: Vad hoppas du på, Vad hoppas du det bli för tema?
Johan: Typ, rock eller något sånt där, vore kul *Ler*.
Reporter: Men tänk om det bli det då, du har ju redan kört rock denna veckan. Blir det inte lite kaka på kaka då?
Johan: Jo men kakor är gott. :)


Reporter: Vad skulle du vilja säga till dina fans då som står och skriker på dig?
Johan: Oj vad dom skriker. Nä, det gör dom inte. Nu skriker dom inte så mycket verkar det som. När de gör det så, är det väl kul sålänge de inte gör det när någon annan pratar. Jag vill gärna höra vad folk säger liksom. Det är en annan sak i TV när man har mikrofoner när man hör. Men jag kan svara på de frågor jag får så. Men det är kul föresten. Egentligen.
Reporter: Men tack Johan.
Johan: Tack Therese och Mårten.

Kommentarer
Postat av: Linda

det va bra men hur hittar man JOHAN PALMS msn ? vill ha det :)

2008-11-01 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0