Johan: Jag älskar mina fans!

Fansen: JOHAN!!
Reporter: Kommer du komma överlevande här ifrån?
Johan: Vad sa du?
Reporter: Kommer du komma överlevande här ifrån?
Johan: Jag hoppas det. Men jag vet inte. Det är nog 50-50 där.
Reporter: Vad tycker du om fansen?
Johan: Jag älskar dom.
Reporter: Dom verkar älska dig?
Johan: Dom ger mig saker. Titta här jag har två hattar på mig, det är bara för att jag fick en. Den här har jag också fått av fans. Det är helt sjukt, man får massa  gratis saker hela tiden. Det är underbart.
Fansen: JOHAN VI ÄLSKAR DIG!
Johan: JAG ÄLSKAR ER OCKSÅ!

Reporter: Vad är den bästa presenten?
Johan: Hattar och..
Reporter: Varför gillar du hattar så mycket?
Johan: Det är snyggt. Vill du ha en skylt? Jag har flera.
Reporter: Den kan du ha i nästa program.
Johan: Jag skulle kunna ha på mig den på något sätt, som hattarna. Jag vet inte.
Reporter: Vad tror du fansen gillar så mycket hos dig då?
Johan: Ehum..Jag vet inte. Jag är ung. Dom flesta fansen är unga. Nej, mina rosor. Det verkar som om dom är på dåligt humör. Jag har hanterat dom dåligt. Aja, vadå vad sa du för något?
Reporter: Vad tror du fansen gillar hos dig?
Johan: Aa, det är väl hatten *Skratt*
Reporter: Den kommer ju från dom.
Johan: Jaa.. Dom är (?) .
Reporter: Det är som en spiral då, desto mer hattar du får desto..
Johan: Aa nått sånt.
Reporter: Vad tyckte du om kvällens framförande?
Johan: Mitt? Jag vet inte. Vad tycker du?
Reporter: Jag gillade det.
Johan: I så fall gillar jag det också. Tack föresten.
Fansen: JOOHAN!!
Reporter: Du verkar gilla låten du sjöng?
Johan: Va?
Reporter: Det är ju omöjligt att prata här när man har dom i bakgrunder.
Johan: Ja visst är det. Men om jag gillar låten, det gör jag. Nu måste jag chilla ner till greenroom.
Reporter: Aa lycka till.
Fansen: JOHAAAN!

Kommentarer
Postat av: Julia

? = egosentrisk elr nåt sånt tror jag han sa, elr egoistiska xP

2009-01-15 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0