Johan: Jag fick säckar med godis!

Reporter: Hur är läget med dig Johan?
Johan: Mmm...Det är..Jag är lite trött, men det är bra. Själv då Therese?
Reporter: Tack, det är bra. Schlager-tema denna veckan, hur ska det bli?
Johan: Det ska bli mycket schlager tror jag. Det är väl..därför det heter schlager-tema.
Reporter: Vad tycker du om schlager?
Johan: Schlager är väl...det funkar väl.
Reporter: Inte riktigt din grej?
Johan: Nä, men den låten jag valt är ju inte så mycket schlager det heller egentligen men, det är en bra låt.
Reporter: Tror du fansen kommer tycka om den?
Johan: Eeeh..Jag vet inte. De gillar väl den hoppas jag, iallfall.
Reporter: Vad har du fått för kul den här veckan?
Johan: Av fansen? Massa blommor, nallar, sånna där grejer. Godis.
Reporter: Aa, kopiösa mängder har jag hört. Berätta.
Johan: Två säckar med godis. Minst 10 kilo alltså, jag skojjar inte. Fansen som hänger utanför hotellet är l uppdelade i två klaner kan man säga. Den ena klanen säger: Här får du godis. Jätte gott, jätte mycket. Och då säger jag, det här kan ni inte ge mig det måste ju kosta jätte mycket. Flera tusen spänn nästan. Nej, det är du värd. Snälla flickor det går liksom inte. Men okej, så tar jag emot det ändå. Och nästa dag kommer andra "klanen". Och liksom, Johan..vi hörde om det med godiset, vi vill toppa dom liksom. Vi har köpt det här till dig. Så ger de mig ett exbox-spel. Det är jätte kul iförsig men, man får nästan lite dåligt samvete för att de slösar pengar på en sådär. 
Reporter: Du får ju ge tillbaka någonting till dom. Vad ska du ge då?
Johan: Aj, sånna banor har jag inte tänkt. Har jag någon skyldighet att göra det kanske? 
Reporter: Du träffade Charlotte i veckan, hur var det?
Johan: Eh, det var kul. Hon var jätte trevlig tycker jag. Otroligt trevlig verkligen.


Johan: Fan vad jag är trött, jag måste sova tror jag.
Reporter: Men gå och sov då och lycka till ikväll.
Johan: Okej, tack.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

det är bra och roligt att du lägger upp intervjuerna med johan här på bloggen :) fortsätt med det^^

2008-11-01 @ 03:09:45
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Vanessa

haha, från Annalisa å Gabbi :')

2009-01-04 @ 01:51:33
Postat av: sara

du är så ägig du äger fett bar grabben

2009-01-24 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0