Johan svarar på frågor.

Johan: Hallå, hallå! Tänkte svara på lite frågor och kommentarer från gästboken! Det har jag varit väldigt dålig på hittills, men jag tänkte ändra på det.

"Testa att ha hästvans nästa fredag!" tipsade någon.
Svar: Nja, det är nog en dålig idé. Passar inte så bra i det. Väldigt få som gör
det i och för sig.

"Varför bor jag i sthlm och inte i Mjölby?" undrar någon.
Svar: För att jag bor i Stockholm så länge jag är kvar i tävlingen, såklart! Den riktiga frågan är varför jag bor i Mjölby och inte här jämt. Älskar den här staden! :)

Här har vi en smart rackare! Signaturen "^^" har ställt flera intressanta frågor:
1: Hur lång är du? :P
2: Jag skulle vilja vara med på idol när jag är 16 (är 14 snart 15 :P) har du några bra tips?
3: Vad gillar du för musik? Du har ju sjungt låtar av bland annat The killers, The white stripes och Coldplay men tycker du om fler band?
Svar: 1. Vet inte riktigt, längesen jag mätte mig... Tror att jag är drygt 175 ungefär. :)
2. Visa självsäkerhet - men var inte självgod! Välj en låt till din audition som du trivs med och som passar din röst. Försök välja nåt som du tror inte så många andra har valt. Sen så är det ju rätt bra om du kan sjunga också...
3. Jag kan lista några stycken. Jag lyssnar, mer eller mindre, på...
...Alice in Videoland
...Beatles
...Blondie
...Bob Hund
...The Bravery
...Bryan Ferry and Roxy Music
...Cardigans
...Clash
...Coldplay
...Cranberries
...Cure
...David Bowie
...Elvis Presley
...Foo Fighters
...Franz Ferdinand
...Guns N’ Roses
...Hives
...Imogen Heap
...Jakob Hellman
...Johnny Cash
...Joy Division
...Keane
...Kent
...Killers
...Knife
...Lou Reed
...Mando Diao
...Marilyn Manson
...Metallica
...Mew
...Mick Ronson
...Mo
...Muse
...Nirvana
...Oasis
...Okkervil River
...Queen
...Ramones
...Red Hot Chili Peppers
...REM
...Robbie Williams
...Sex Pistols
...Smiths
...Suede
...Sugarplum Fairy
...Tenacious D
...U2
...White Stripes
...en jäkla massa annat också.

"FÅR JAG CHANS PÅ DIG??" Det undrar någon Viktoria.
Svar: Alltså, Viktoria, jag vet inte ens vem du är, så jag hoppas att du förstår att det självklara svaret är:
Ja! Du får fetmycket chans på mig!

"Var nånstans kan man köpa eller få tag i dem här gråa armbanden??" undrar en annan människa.
Svar: Jag vet faktiskt inte, haha. Men jag har fått en stor säck med dom att dela ut till folk, så lättast är väl att leta upp mig! ;) Annars så kan du alltid kolla på tele2's hemsida. Det är dom som har hand om det där.

Till sist hade en Beatrice ett förslag:
Det skulle vara väldigt roligt om du kunde ha en frågestund här på bloggen precis som Yazmina har! Jag vet att det är många som frågar det, och det skulle bli succe om du hade en frågestund!
Svar: Tyvärr, jag tänker aldrig svara på några frågor. Nånsin. ;)

Tjaa Johan! Hur känns det nu när du får tillbringa ännu en vecka i Idol 2008? Det måste kännas härligt för dig.
Svar: Hej! Jag tycker du svarade ganska bra på frågan själv! :)
Kram Johan
-
herre gud kan inte du åka ut?
Svar: Klart jag kan! Om du vill se till att jag gör det så är nog det lättaste sättet att rösta så in i h-e på alla andra. Men det blir nog ganska dyrt.
Puss påre!
-
asså... vill du gifta dej med mej? snälla säg jaaaaaa
Svar: Hmmm... Okej! Men bara liite! ;P
/Johan, Din fästan-nästman
-
Jag heter Trixie och är 14vårar
Johan Palm ger mej glädjetårar
Han är så himla cool
Jag vill bada med han i en bubbelpool
Lilla Johan så bäst
Du får komma på min nästa fest
Ikväll har jag röstat på dej
Puss Trixie, din nya tjej

nice dikt va? hahahah. btw jag är 19, men det lät inte så bra i dikten.
Svar: Aaw, klart att det var en fin dikt! Men om du ska kalla mig LILLA Johan sådär så får du nog vara 19 i dikten också, annars känns det ju smått förnedrande. ;) Kul i alla fall att jag äntligen blir bjuden på en av dina närmast legendariska fester! Det ser jag fram emot! :)
Puss

 

Vill du också ställa en fråga till Johan?

Gör det HÄR!


Kommentarer
Postat av: isabelle pettersson

hej johan jag heter isabelle och är 14 år

jag tycker du är väldigt snygg sådu bara vet som tur är det bara jag som tycker det i hammarstrand men i allafall vill jag fråga dig om jag kan fådin msn eller mobilnr för jag skulle hjätte gärna fokontakt med dig jag är så kär i dig så jag ska klippamig som dig går det bra? puss puss/mvh isabelle<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-05 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0