Chatten på P3

Moderator Tack för alla frågor - nu är chatten avslutad! Vi kommer att lägga upp en film med Johan senare under dagen håll utkik!
 
Johan Palm Tack för alla härliga frågor! Nu måste jag sticka. Ha det! /Johan
 
lolcat HAI! CAN I HAZ SUM CHEEZBURGERS NAO?
Johan Palm NOO WAI LOLOLOLOL!!!1111111
 
marielle Jag fyller år på Lördag,ville bara att du skriver Grattis till mig,hade blivit den bästa födelsedagen någonsin<333
Johan Palm Grattis! :)
 
Moderator Om ungefär 5 minuter kommer vi att avsluta chatten, tack för alla frågor!
 
Peace&Love Här får du en sådan där obekväm fråga från helvetesporten ;) Hur mycket har din ekonomi förbättrats gentemot innan Idol?
Johan Palm Ganska mycket bättre, men när skivförsäljningen och turnén kommer igång blir det mer! :)
 
Josef och Adolf Johan, hur kommer det sig att du klappar dina fans på huvudet så ofta?
Johan Palm SÅ ofta är det väl inte? Det är kul att göra, då det är lite nedvärderande, men uppskattas ändå :)
 
Ulricehamnarna :) Saknar du inte Mjölby??
Johan Palm Ja, lite, men mest saknar jag alla härliga Mjölbybor!
 
Mia Kan du tänka dig att färga din blondad kalufs till typ svart ller nån annan cool färg?
Johan Palm Det var svart strax innan Idol. Jag kan nog tänka mig att färga det rött någon gång.
 
JuliaO Är du nöjd med musikvideon till Emma-Lee? :)
Johan Palm Jo, det känns som att den kommer bli skitbra!
 
Undrar Är du nöjd med hur du framställs i media?
Johan Palm Jadå, relativt.
 
Palmo Vad är din favoritsten? Alltså, Rubin, Diamant, Opal osv. Kram!
Johan Palm Min morbror heter Sten, han är jäkligt rolig.
 
Madeleine Blir det någon sommarturné? :)
Johan Palm Det blir det verkligen!
 
Owe Hej Johan, jag tycker att du var jättebra i Idol. Som gammal gubbe på drygt 50 så är jag ganska ensam om att gilla dig. Har du många äldre fans?
Johan Palm Jag vet flera äldre fans, så var inte orolig!
 
Moderator Vi får in väldigt mycket frågor till Johan, skicka gärna, men bara EN gång! Han svarar på allt han hinner!
 
Ukka nåt du inte vill svara på: Vad tycker du om Carola?
Johan Palm Hon är snäll!
 
Sockertoppen hur funkar det med skolan? har du inte typ 500 fans där också? :P
Johan Palm Jag går inte i skolan för tillfället.
 
JuliaLovesJohan Har du varit i många länder? Och sov du gott inatt?^^ puss<3
Johan Palm Nja, några stycken. Japp, inatt sov jag gott!
 
VILMAXD Har du någon flickvän?
Johan Palm Nej!
 
Peter Tjenare Johan... Umgås du med någon i från gamla idol gänget..vem i sånt fall?
Johan Palm Japp! Jag umgås med flera från Idol.
 
Izabelle Trivs du i sthlm?
Johan Palm Det gör jag verkligen!
 
Helen Vaknade av att dom spelade Emma-Lee på radion i morse! Kändes väldigt roligt! :) Hur känns det för dig att höra dig själv på radion?
Johan Palm Det vet jag inte, har ännu inte hört låten på radio själv.
 
palmsfanclub@bdb Du skrev på din blogg att du inte har så lätt att vakna på morgonen? Kan det bero på att du går och lägger dig sent? :D
Johan Palm Det kan det mycket väl göra.
 
Moderator Johan är i huset, snart börjar chatten!

Kommentarer
Postat av: jennifer

lolcat HAI!: CAN I HAZ SUM CHEEZBURGERS NAO?

Johan Palm: NOO WAI LOLOLOLOL!!!1111111



hahaha johan är bara så bäst! xD

2009-04-10 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0