Förbered er på en sommar med Johan Palm! [gylleneskor.se]



Blogginlägg | 2009-04-02 |

Idol Fansens dyrkan för Johan Palm håller i sig. I går spelade han in en video till sin första singel, och tidningarna rapporterar idag om händelsen på Drottninggatan i Stockholm som verkar ha kokat över av fans. En försmak om vad som kan väntas inför sommaren..

Jag gillar Johan Palm, jag tycker han verkar vara en kul prick med en stor portion självdistans, mycket humor och bra smak. Det är inte konstigt att han har många beundrare, och att de var honom trogna under de här månaderna när det trots allt varit ganska tyst om honom. Nu är album på G innan sommaren.

Det skall bli spännande att se vad som händer nu när han skall stå på egna ben och inte längre bara sjunga covers inför en Idol-publik. Hans första singel heter alltså "Emma-Lee" och det var den som det spelades in video till. Av det som det går att höra av klippen från videoinspelningen låter det dock som en väldigt slätstruken låt. Blir säkert en jättehit hur som helst, och jag är ju såklart helt fel målgrupp, men jag hade nog allt önskat att han levererade något mer personligt ändå.

Här ett fan-klipp från gårdagens händelse. Kolla klasarna av fans med mobilerna i högsta hugg! Jag tror inte de hör till videon.. men jag är inte helt säker.



Källa
Skrivet av: Jenny Staaf - gylleneskor.se

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej hej!

Får jag kopiera det hära inlägget?

Ha det bra

Kram

2009-04-09 @ 13:15:49
URL: http://johansida.blogg.se/
Postat av: Miw

Ya, glöm inte skriva med källorna bara =)

2009-04-09 @ 13:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0