Tjejskrik när "Idol"-Johan dök upp [Aftonbladet]


Det gick ett tjut genom ”Idol”-auditionkön när Johan Palm och hans storebror.
Henrik överraskade de sökande med ett uppträdande på Hovet i Stockholm i går.

Även för programledare Peter Jidhe blev det ett kärt återseende.

– Det var samma galna tjejskrik. Kul att se att Johan håller fortfarande, säger Jidhe.

Gårdagens audition i Stockholm lockade rekordmånga sökanden Runt 3000 personer ville visa upp sin talang för ”Idol”-juryn.

 

 

 

Källa

 

Tack till Sara för tipset!

 

Nu får ni ta och börja kommentera mera! Mycket roligare för mig att uppdatera då.. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänkte bara tipsa om några fina bilder på Johan sen Motala, här är länken :)http://www.motala24.se/centrumforeningen20090424album/index.htm



Kram

2009-04-26 @ 22:24:54
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha och jag och min kompis Felicia kom med på en bild, fyfan va ful!

2009-04-26 @ 22:26:22
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Maja

jag ville åxå vara där:( buhuuhuhu varför är allt i sthlm:(

2009-04-27 @ 07:40:36
Postat av: Miw

sorry, är asdålig på att kommentera xP vet inte vad jag ska skriva riktigt, men kollar bloggen varje dag iaf

2009-04-27 @ 11:00:45
Postat av: Ukka och Maria

Haha när jag läste för jag ba: "Idol-Johan" Maria: Vem e det...? Johan... johan... sen kom hon på och vi asgarvade

2009-04-27 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0