Har Johan skaffat flickvän?

Enligt Sara har hon sett Johan i stan två gånger inom en vecka. Första gången var han tillsammans med tre tjejer som enligt Sara ska ha varit emos. En av dem hade blått hår och ska ha strukit Johan på ryggen.

Andra gången var han tillsammans med den blåhåriga-tjejen igen och denna gången var det han som höll om henne..

Kanske har Johan gått och skaffat sig flickvän? :)



Uppdatering;




Herregud
vad alla blåsar upp för detta inlägget! JAG MENAR INGET ILLA! Är det förbjudet att vara nyfiken? Jag är otroligt glad för hans skull. Ta det inte så hårt, snälla! Och kom ihåg att det än sålänge bara är ett rykte. Vem vet om det egentligen stämmer?



Uppdatering:


Så, nu vet alla: Det är bara någon kompis. Ska aldrig mer skriva några rykten (som vissa ville innan) här på bloggen mer eftersom vissa tydligen tycker att det har för mycket med Johans privatliv att göra. Jag anser själv inte att jag gjort något fel, eftersom jag inte precis gett ut någon personlig information. Men nu vet jag att alla inte uppskattar detta. Så första och sista gången!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er som blev så upprörda. Inga mer rykten nu somsagt! Hoppas alla blir nöjda och glada :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Konstigft tycker jag. För han gillar väl inte "emo" stil ? Vi lär ju se..

2009-08-30 @ 10:20:05
URL: http://lipglossarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Min kompis, kompis har också sett Johan med den där blåhåriga tjejen...

Dom satt i ett cafe under en filt och myste

2009-08-30 @ 10:54:14
URL: http://sizeone.blogg.se/
Postat av: LouiseHultman

det är bara att hålla ögonen öppna:)



det jag är mest rädd för är att.. om alla färgar håret blått.

2009-08-30 @ 11:26:04
URL: http://hhhultman.blogg.se/
Postat av: Linnea

menar ni kanske mig?

jag är ej tillsammans med johan han är min kusin, som jag inte träffat på ca 3 år XD

2009-08-30 @ 11:40:04
Postat av: Matilda

Svar till Linnea:



Så man sitter och myser under en filt på ett café med sin kusin? Nä, den lätta går vi inte på.

2009-08-30 @ 11:46:29
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tror jag såg Linnea (hon som skrev där uppe) på Grönan. Då sa alla att hon var hans kusin så jag tror hon är det.

2009-08-30 @ 12:00:22
Postat av: Matilda

Svar till Jag:



Okej, konstigt :/ Vi får väl vänta och se. Tycker inte det låter som om denna blåhåriga tjej bara skulle vara hans kusin.

2009-08-30 @ 12:04:41
URL: http://johanpalmfan.blogg,se
Postat av: Sara

Sara hade fått kommentar av Henrik Palm där han skrev att Johan inte har någon tjej. Men han kanske har henne på G liksom? ;) haha

2009-08-30 @ 12:17:15
URL: http://lipglossarna.blogg.se/
Postat av: Sara

haha man vet ju aldrig ;)

2009-08-30 @ 13:01:09
URL: http://lipglossarna.blogg.se/
Postat av: Elina

Lite efter med låtarna ;) Tack ändå!

2009-08-30 @ 13:08:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

till sara; sen kan man ju inte vara säker på att det var henrik som skrev kommentaren heller? det är ju bara fylla i hans namn. menar inte att det är så, men man vet ju aldrig.

2009-08-30 @ 15:36:46
Postat av: Emmie

Men snälla, kan ni inte låta Johan vara? Han får väl skaffa tjej om han vill, det ska ni bara ge fan i. Han är väl som alla andra eller? Bara för att han är Johan Palm så behöver ni inte blåsa upp det så jävla mycket! Herregud, låt han och den där tjejen vara om de nu skulle vara tillsammans!

2009-08-30 @ 15:43:06
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/
Postat av: monica

Håller med Emmie,låt Johan vara ifred som privatperson! Hur kan han någonsin kunna skaffa tjej om han aldrig någonsin kan få vara ifred? Ni gör ju honom inte en tjänst precis!

2009-08-30 @ 16:07:35
Postat av: Annki

Ärligt talat så tycker jag att hela den här grejen är skit! Jag förstår inte överhuvudtaget man kan börja en sådan diskussion om man gillar och RESPEKTERAR Johan! Vadå? Är det något som rör oss? Jag gillar Johan för hans musik, hans PRIVATLIV är hans, ok! Skärpning tjejer!

2009-08-30 @ 16:16:23
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: sofie ♥

Håller med Annki!



låt honom vara, även fast jag älskar johan så får han skaffa tjej om han vill för de kan bara han bestämma!

2009-08-30 @ 16:24:09
URL: http://sofiepalm.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror faktiskt på Linnea att hon är Johans kusin och jag tror inte på att han myste med sin kusin under en filt , de är bara ett rykte allt i hop! , Blir så irreterad på alla rykten!

2009-08-30 @ 16:25:48
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Matilda





Herregud vad alla blåsar upp för detta inlägget! JAG MENAR INGET ILLA! Är det förbjudet att vara nyfiken? Jag är otroligt glad för hans skull. Ta det inte så hårt, snälla!

2009-08-30 @ 16:26:11
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Nej men jag vet ju det. Haha jag var tvungen att skriva ett blogginlägg för att allt inte skulle tas hur konstigt som helst. Och nej, jag kanske inte behövt bli så tjurig, I'm sorry ;)

2009-08-30 @ 16:26:49
URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/
Postat av: Malin

du gjorde helt rätt som skrev det här matilda! jag älskar denna bloggen o vill veta allt om johan! spela roll om det är hans privatliv eller tråkiga artiklar. lite blandat är bara roligt. du gör ett toppen jobb.



ÄLSKAR BLOGGEN!!!!

2009-08-30 @ 16:34:56
Postat av: NATTAH

Min kompis had eockså sätt Johan med en Tjej med blått hår..

2009-08-30 @ 16:49:45
URL: http://nattahpalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror mest att det är johans kusin.oftas när ett rikte kommet ut och dom andra får veta det,så läger andra till fler saker.vi säger tillexempel.johan och den dära tjejen (som sägs vara johans kusin)kanske bara drak kaffe.men sen ser dom andra dom, och läger till mer grejer som inte är sant.låt johan ha sin privatliv.



det är bra så.nån gång måste ju johan ha sin flickvän,eller?

2009-08-30 @ 16:56:02
Postat av: Anonym

herre gud, chilla. det här är en blogg om johan palm och det är väl självklart att sådana här grejer är aktuella att skriva om då. sedan att anki skriver att "vadå, är det något som rör oss?" är man typ 50+ är det såklart att det inte rör en speciellt mycket, men är man i johans ålder och tycker om honom otroligt mycket är det klart att det rör en om han skaffar flickvän. det är klart man inte tycker mindre om johan för det eller någonting, men det är klart det är intressant att veta. usch!

2009-08-30 @ 17:24:45
Postat av: Matilda



Svar till Anonym:



Tack! Äntligen någon som förstår.

2009-08-30 @ 17:48:44
URL: http://johanpalmfan.blogg,se
Postat av: Malin

Ja det känns ju som att de flesta överreagerar liiite, kom igen. Om det verkligen är Johans tjej så lär han ju inte bli rädd och göra slut med henne för att någon/några skrivit om det i sin blogg!

Jag tror heller inte att Johan är så känslig för rykten som ni tror, och om han är det så har han ju helt klart valt fel bransch!!! Men såklart ska ju inget gå till överdrift...

2009-08-30 @ 18:03:04
Postat av: sandra

himmel, om Johan har skaffat en tjej så är det väl kul gör honom, ingen behöver göra så stor grej av det, förresten tackar för underbart bloggande:D

2009-08-30 @ 18:34:32
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: sandra

håller med annki!!

2009-08-30 @ 18:35:36
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: Isa

alltså jag tror inte att de är sant de är nog bara ett rykte, men johan får vell skaffa tjej om han vill, jag tror inte att han vill bli ihop med ett fans som är jätte galen i han osv:P

2009-08-30 @ 18:46:28
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: LouiseHultman

allt är ett rykte, det är johans kusin.

2009-08-30 @ 18:52:29
URL: http://hhhultman.blogg.se/
Postat av: moa

men snälla ni, låt matilda vara! det är ju inte direkt som att hon har gjort något fel?

herregud tjejer, ta det lilla lungna nu.

jisses

2009-08-30 @ 19:41:26
URL: http://etikochmoaral.devote.se
Postat av: Linnéa

Nooooooooooooooooooooooooooooooooo ... (L)

Johan får nt skaffa flickvänn.

Eller det kan nt jag bästemma (stavning)



Jag kmr döööööööö snyftsnyft*.



hoppas det är hans "kusin" eller nått.

som någon skrev .



Hjälp mejjh. <3<3

Jag kmr bli deprimerad



Men tack för en jätte bra blogg (L)



Johan (LLLLLLLLLLLLLL''<3<3<3<3



2009-08-30 @ 20:12:00
Postat av: Annki

Sorry Moa, men Matilda är den som la detta inlägg på sin blogg! Och med detta ville hon väl sprida rykterna vidare, eller är det jag som är dum i huvudet?

Jag menar du lägger på din blogg? Och sedan?

Lägg av! Totalt idiotiskt! Sorry!

2009-08-30 @ 20:16:22
URL: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar
Postat av: Malin

WTF??



ska en 50+ tant som anki veta bäst? du har gjort helt rätt matilda. det är sånt här vi vill läsa. vad har hon gjort för fel liksom? ett litet rykte, OMG VÄRLDEN GÅR UNDER! det verkar iallafall tanten tycka. hahahah! men snälla, lägg ner. du förlorar bara läsare annki!

2009-08-30 @ 20:28:29
Postat av: Anonym

kul om han har skaffat en flickvän faktiskt :D

2009-08-30 @ 20:29:07
Postat av: Malin

Du andra Malin som skrivit en otroligt omogen kommentar! Vad har åldern med någonting att göra? Skärp dig!!!

2009-08-30 @ 21:02:07
Postat av: Matilda

Svar till Malin:



Jag håller faktiskt med. Vad har åldern med det här att göra? Jag respekterar det Annki tycker, och jag hoppas hon gör det samma med mig. Personligen tycker jag inte detta har något med Johan privatliv att göra. Som jag skrivit i inlägg över så har jag ju inte precis gett ut någon personlig information. Hur många har inte sett dom i Stockholm liksom? Nä, skärpning. Det är bara ett vanligt rykte. Inget som jag har startat heller för den delen. Det är min blogg och jag lägger upp det jag vill. Punkt slut!

2009-08-30 @ 21:10:40
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åldern kan faktiskt ha med detta att göra. anki säger t.ex "vrf är det intressant om johan skaffar flickvän, bla bla." men det är klart att det inte är intressant på samma sätt för henne som på oss, eftersom hon inte tycker om johan på samma sätt som många av hans fans faktiskt gör. det blir på ett helt annat plan. så åldern spelar faktiskt stor roll.

2009-08-30 @ 21:14:17
Postat av: Sara.S

Hahah, jag tkr det är skumt att jag ser han på stan så ofta! Har ändå gort det 6 ggr totalt nu! Men är iaf glad för Johans skull om dom nu skulle vra tsm! Dom va faktiskt söta tillsammans, även om jag bara såg tjejen bakifrån ;)

2009-08-30 @ 21:16:36
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Sv. Eller hur!! Att folk orkar! -.-

2009-08-30 @ 21:25:14
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: moa

men då kanske vi ska utplåna alla som har skickat ett rykte vidare då, eller vad säger du, annki?

please.

2009-08-31 @ 07:03:09
URL: http://etikochmoaral.devote.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska skita i vad dem säger Matilda....för det här är en blogg om Johan och här ska det finnas alltifrån bilder och intervjuer till rykten...för vi som älskar Johan vill veta ifall han skaffar tjej t.ex...dem som tycker det är hans privatliv behöver inte lägga sig i och börja någon konversation om det dem ogillar....för som du säger så har du inte gett ut någon personlig information och så länge du inte gör tycker jag inte det är för Privat att inte skriva om på bloggen...



Fortsätt med detta för vi älskar din blogg:D<3

2009-08-31 @ 17:28:27
Postat av: Anonym

nej men du får ju ta å skriva va du vill egentligen :/ detta handlar ju även om johan likaså din blogg!

2009-08-31 @ 18:38:41
Postat av: moa

äsch, ta inte åt dig alltför mycket matilda, du är ju våran number one johan-källa!

först med det senaste dude, det älskar vi! ;)

2009-08-31 @ 18:52:11
URL: http://etikochmoaral.devote.se
Postat av: Anonym

så jävla bra skrivet!

det är kul att höra lite rykten och röra om i johan världen.

du har inte gjort något för att vara elak mot johan och skrivit ut hans nummer eller så som du säger. du har verkligen inte gjort något fel! Synd att vissa blir så jävla upprörda hade vart kul med flera rykten annars.

YOU GO GIRL

(skit i tanten)

2009-08-31 @ 20:22:41
Postat av: Anonym

Såhär är det.

Det här är en blogg som drivs av Matilda. Matilda väljer själv vad hon vill skriva och vad hon inte vill skriva. Det ryktet hon skrev om Johan är inget rykte som Matilda själv har hittat på, och det är inget påhopp, hon säger inte "JOHAN HAR FLICKVÄN!". Matilda skriver det hon har hört från andra och jag själv tycker bara att det är lite kul att för en gångs skull få läsa lite rykten och skvaller. Som hon har sagt flera gånger nu så menar hon inget illa och hon har bett om ursäkt (som jag inte tycker är nödvändigt ens).

Och Johan bryr sig nog inte om någon skriver "vem är den blåhåriga. har johan skaffat tjej......" Om han hade vart rätt för det tror jag inte att han hade gått runt med henne på stan gång efter gång och hålla om henne, sitta under samma filt mm.

Johan är en vanlig människa. Om han blir kär, låt han bli kär.

Det är skillnad på privatliv och privatliv. Hon har inte skriver att hon är säker på att johan har tjej och hon skriver inte heller ut hans telefonnummer eller adress. Hon skriver bara något som redan har legat uppe på internet.



Sen till Annki och alla andra bloggare: Om ni tycker att det är så jäkla hemskt, jaha gör inte samma, enligt er, misstag då som Matlida och skriv om det här i era bloggar. Matilda skriver om vad hon vill och jag lovar att det är riktigt många som uppskattar och tycker att det här inlägget är intressant.



Så snälla ni. Bli inte så upprörda över det här. Ta det med en nypa salt, för det är jag säker på att Johan också gör!



Till Matilda: Du kan din grej, keep going!!!!!!!

2009-08-31 @ 20:45:44
Postat av: Julia

Till Sara (första kommentaren): Det spelar väl ingen roll om ens kompis är emo? Det som spelar roll är ju om man gillar honom/henne som person.

2009-09-01 @ 15:58:18
URL: http://christmasia.devote.se
Postat av: Julia

de är ju johans kusin? ;o

2009-09-01 @ 18:39:11
Postat av: emma

HERREGUD, VAD ÄR DET FRÅGAN OM!?

Bruden ni talar om heter Cherry, det är iaf vad hon kallas.

Hon har varit kompis med Henrik och Johan länge, långt innan de blev kända.

Och whatever om de är tillsammans eller inte?

låt de vara okej!?

2009-09-03 @ 09:21:53
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Häännnaaa

Herregud vad håller ni på med?

Man får faktiskt nämna johan och flickvän i samma mening. SKITKUL! med rykten Matilda :D

Älskar´t!

2009-09-03 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0