Johan Palm - Blogg

Tack Gävle!

Som bekant så brukar jag och bandet ösa de flesta städer sönder och samman och Gävle var inget undantag. Under giget sprack skinnet på Mats baskagge. Det var såklart både skitcoolt och spännande. Konsekvenserna blev som tur var inte allt för förödande då vår scentekniker Kai snabbt kom utrusande med silvertejpen i högsta hugg och räddade situationen.

 

Efter giget passade jag och Henrik på att åka till Hedesunda strax utanför stan för att hälsa på Alice och hennes familj igen. Det blev fest, bad, båt- och cykelturer och goda middagar innan vi efter två nätter stack tillbaka till Stockholm. Snacka om att det var trevligt!

 

Alice provar solglasögon. Vilka passar henne bäst?

Då det har efterfrågats tänkte jag ha en så kallad "frågestund". Kommentera det här inlägget med de bästa, smartaste, roligaste och knäppaste frågorna ni kan komma på! Det kan handla om vad som helst. Jag svarar på ett gäng av dem i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Johan har frågestund! Men jag vet aldrig vad jag ska fråga när det kommer sånt här xD

Sv: Ja riktigt elakt! ;o

2009-08-11 @ 13:11:25
URL: http://lipglossarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0