Mer Johan på radio och i tidningar!

Jag tänkte att jag och ni som läser den här bloggen ska göra lite saker för att Johan ska synas mer på TV, radio och i tidningar.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Det ordspråket har väl alla hört? Om inte, så får ni höra det nu. Vi vill se och höra mer Johan! Eller hur?

• MTV har varit dåliga på att visa Johans musikvideo Emma-Lee. Jag har aldrig sett att de spelat den. Därför ska nu vi fans vara så underbara att skriva ett mejl till MTV att vi vill att de spelar Emma-Lee oftare. Det skulle göra oss fans så glada.

Ni mejlar MTV här!

• Tjejtidningen FRIDA har varit bra på att skriva om Johan. Det har funnits repotage och planscher. Men vi vill ha mer! Därför ska vi skriva till FRIDAS inkorg om att vi vill ha mer Johan-repotage och Johan-planscher. Det som skrivs till inkorgen kan komma med i tidningen! Men de läser och antecknar alla önskemål. Och ju mer önskemål, desto mer prioriterar dem. Så skriv en önskan.

Skriv till FRIDA-redaktionen ~ [email protected]

• Jag personligen brukar aldrig köpa OKEJ-tidningarna. Men jag vet att det har varit någon Johan-plansch någon gång. Men det är samma här - vi vill ha mer Johan! Så skicka iväg ett mejl och berätta hur glad du skulle bli om de skrev mer om Johan och om det var mer planscher på honom.

Ni mejlar till OKEJ-redaktionen här!

• Är det någon mer än jag som vill höra Johans låtar mer på radion? Tänkte väl det. Mix Megapol är en av de radiostationer som brukar spela Emma-Lee rätt ofta. Men om vi fans mejlar till dem kommer vi förmodligen få höra Johan oftare. Man kan smsa och mejla programledarna men i skrivande stund står det inget. Kolla mixmegapol.se för mer info.

När ni ändå håller på kan ni ju gå in på Mix Topp 20 och ge Johans Emma-Lee en röst. Just nu ligger han på 14:e plats.

Ni röstar här!
Om ni inte kommer dit, utan bara till kartan, så måste ni välja stad. Sen klickar ni er vidare till Program & Tablå och på vänster sida står det Mix Topp 20.

• På RIX FM kan man önska låtar dygnet runt. Och om det är någn låt som är värd att önskas så är det ju Emma-Lee.

Ni önskar låt här!
Där kan ni också skicka med en liten hälsning.

• Sist men inte minst, så vill jag att alla ska skicka iväg en lite önskan till Sony BMG (Johans skivbolag) att vi vill se mer Johan på hans youtube-channel. Jag, och all ni andra, tycker säkert det var väldigt kul att se videorna med Johan från New York? Visst skulle det vara kul med mer sådanna videor? Jag vet inte om de kommer göra mer, men din åsikt och önskan kanske gör det möjligt.

Skriv till Sony BMG ~ [email protected]. Märk mejlet med Johan Palm.

Kommentarer
Postat av: Jessica

det ska jag göra. :D

2009-08-10 @ 19:07:17
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/
Postat av: Beatrice

nu har jag skrivit och röstat till allt och alla xD :)

2009-08-10 @ 19:09:55
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: amanda

Nu har jag frågstund på min minst sagt sjuka blogg! Och jag befarar att jag inte kommer få så många frågor. Men, du kan mer än gärna bidra med en är du snäll! :D

2009-08-10 @ 19:22:57
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: sandra

Klart jag ska mejla och hålla på:D

2009-08-10 @ 21:09:51
URL: http://sandralixom.blogg.se/
Postat av: Anonym

P3 är bra på att spela Johan =)

2009-08-10 @ 23:39:50
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har en bloppis där jag säljer snygga kläder, smycken och skor till super pris. Missa inte!



Ha en bra dag!

2009-08-11 @ 00:37:19
URL: http://buyitnow.blogg.se/
Postat av: Beatrice

sv: absolut! :D

2009-08-11 @ 00:44:45
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Sara

Sv; 3 ggr :)

2009-08-11 @ 00:45:39
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra initiativ av dig! Och helt rätt. Ju fler som skriver till media, desto mer Johan blir det.

2009-08-12 @ 12:49:59
Postat av: Julia

har sickat te ALLT! :*

2009-08-12 @ 19:25:19
Postat av: Sabina

Nu har jag mejlat MTV :D

2009-08-16 @ 16:04:38
URL: http://murmeldjurh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0