Lailas blogg 20/1-09;

"Måste berätta en jättegullig grej om min son. Han har fått sin första idol. Han vill klä sig som honom, han vill se ut som honom och han vill bli som honom när han blir stor. Jag lovar att jag som hans mamma INTE har påverkat honom i sitt val av idoldyrkan. Gissa vem det är......? Johan Palm!!!! Häromdagen fick Liam följa med mig och Andreas och hans son William på ett möte med Johan Palm. Gissa vem som blev superspeedad av att träffa sin idol. Så Liam var rätt nöjd efter att ha fått jämföra nitbälte med Johan och fick även lite stylingtips gällande håret."


Skrivet av Laila i producenternas blogg på madeinsweden.se.

Kommentarer
Postat av: <3

aaaw

2009-01-23 @ 12:25:28
Postat av: Helena

Vad coolt för Liam:) Hoppas att det var lite mer än ett idol-möte.Kanske lite planer på gång....

2009-01-23 @ 13:15:55
Postat av: Nela

jag tänkte på en sak....Laila och andreas skulle på möte med Johan palm...varför då?kan det kanske vara ett tecken på skivkontrakt el?

2009-01-23 @ 15:15:48
Postat av: Beatrice

nej gud va gulligt! :)

2009-01-23 @ 16:16:46
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Alice

Aw vad gulligt min idol är också Johan Palm

2009-01-24 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0