Sony Music: Johan Palm skriver skivkontrakt med Sony


Sony Music kan stolt meddela att publikfavoriten Johan Palm nu ingår i bolagets gedigna artistrepertoar.

"Jag har inte sett sån här hysteri sedan Beatles," sa Laila Bagge om de skrikande fansen som följde Johan under delfinalerna i Idol 2008.

Nu har Johan skrivit kontrakt med Sony Music. Debutalbumet förväntas komma under våren och Johan har precis satt igång arbetet i studion.

"Det är verkligen mäktigt att få släppa sin egen platta, 2009 känns som att det kommer bli ett roligt år. Jag ser fram emot att få jobba med min musik på heltid," säger Johan.

www.johan-palm.se

Ladda ner bilden i större format >HÄR<.

Källa

Kommentarer
Postat av: Miw

Yippie!!! är så glaaad :D

2009-01-31 @ 14:51:56
Postat av: Anonym

yay XD jag leker glaaad XD snygg bild ;) fast de är han alltid (a) hihihih

2009-01-31 @ 21:05:18
Postat av: Anonym

Hm... Jag gillar inte att han har färgat ögonbrynen..

Hur sjutton fungerar den där hemsidan? Jag kommer bara till "registrera dig här".

2009-02-01 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0