Palm på scen i Motala

16:24 | fredag 3 juli 2009



Ikväll är det dags för Motalafestivalen och det blir östgötskt värre på scen. Eldkvarn är först ut av de stora östgötska banden och BWO med Alexander Bard kommer senare. Där emellan har Johan Palm från Mjölby trängt sig in.

 

– Det är jättekul att komma hem och spela. Det var ett tag sedan jag var här och spelade. Jag hoppas att få se många jag känner i publiken, säger Palm.

 

Har du det hektiskt som pop-stjärna?
– Ja, det är en del arbete men det är minst dubbelt som roligt som jobbigt skulle jag säga.

 

Är det lika roligt som du tänkt?
– Ja, fast det är nog lite roligare än jag hade trott.

 

Med sig på scen har Palm ett band på sex personer, brorsan Henrik spelar gittar.

 

– Vi bor tillsammans nu just därför. Det är rätt skönt att ha med sig brorsan ut.

Lisa Tilling
[email protected]

Källa


Kommentarer
Postat av: Gabriella (:

http://www.ungscen.nu/repertoar.aspx?menuid=2413&articleid=147899 <-- På länken står det om en teater som handlar om Johan Palm skulle vara lite kul om ni la upp det här :)



Kan du länka till min blogg oxå? =)<3

2009-07-03 @ 19:22:55
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag blir så glad varje gång jag kollar här på bloggen o hittar nya saker - alltid. Har skrivit det innan men det tål att upprepas. Tack, tusen tack för att du lägger ner så mycket jobb så att jag o alla andra fans får veta vad som händer. Kram !

2009-07-03 @ 19:30:06
Postat av: Anonym

jag ville se han i motala :( no money!

2009-07-03 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0