Johan Palm gästar Lotta och Liseberg

Nöje. Nu är listan över gästerna till TV4:s sommarsatsning "Lotta på Liseberg" med Lotta Engberg klar. Bland gästerna finns Lasse Berghagen, Sven-Bertil Taube, Charlotte Perrelli och den internationella stjärnan Paul Potts. De forna "Idol"-deltagarna Agnes Carlsson, Ola Svensson och Johan Palm kommer också att gästa programmet liksom Scotts, Salem Al Fakir, Thorleifs och Bobbysocks.

 

– Åh vad jag har längtat efter sommaren, musiken och publiken. Nu är det äntligen dags för premiär och sicket artistgäng vi har samlat, säger Lotta Engberg i ett pressmeddelande.

 

Lotta Engberg och kapellmästare Curt-Eric Holmquist har haft allsångskvällar på Liseberg sedan 2004. I år sänds allsången för första gången i TV4. Premiärprogrammet kommer att sändas 22 juni klockan 20. (TT Spektra)

 

Bildtext: Lotta Engberg.


Källa

Kommentarer
Postat av: Miw

ojoj nu älskar jag min stad för två gångers skull!!! xD står inget när han medverkar dock på tv4, hoppas de skriver det dåe. annars är det bara att åka in varje vecka haha

2009-06-08 @ 16:20:02
Postat av: AA

TVÅ GGR GÖTEBORG :D gissa om jag är glad!

2009-06-08 @ 17:10:18
Postat av: Anonym

men jag fattar fortfarande inte vilket självaste datumet är när han ska sjunga :/

2009-06-08 @ 20:41:48
Postat av: Anonym

jag fattar inte,den där lotta har en program,om jag har fattat rätt.men det jag inte förstår är att kommer johan att vara i detta program.isåfall villken dag?villken datum?vill inte missa det.för isåfall kollar jag det från min tv.

2009-06-09 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0