Bagge gör en skiva med Lars [Aftonbladet]

Johan nämns i en artikel om Lars Eriksson.

"Trots tre månaders betänketid valde Sony BMG att bara skriva kontrakt med ”Idol”-vinnaren Kevin Borg, 22, och Johan Palm, 17.
Magnus Ribbeklint, marknadschef på Sony BMG, förnekar att man har som regel att bara erbjuda två deltagare kontrakt.

– Nej, det beror inte på det. Det handlar dels om resurser, dels om vilka vi kände att vi fick bra kontakt med efter programmet, säger han.

Anders Bagge är förvånad att ni inte sydde upp Lars Eriksson. Kommentar?

– Jag vill inte gå in på enskilda deltagare. Vi är nöjda med dem vi valt."

 

För er som vill läsa hela artikeln kan göra det här.

 

 

 

Har du någon bild på Johan du vill dela med dig av?

Skicka bilden/bilderna till bloggens mejl: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kmr bilderna från frida ? :D

2009-03-18 @ 20:23:30
Postat av: Sara

Hej!

Jag skrev alldeles nyss att jag hittat detta om Lars och att Johan nämns.

Men jag hade inte sett det här hos dig, bara så att du vet :)

Kram

2009-03-18 @ 20:46:55
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Miw

åh vad kul att både Johan och Lars fick kontrakt!! ^_^ och Amanda förra året! mina favoriter =)

2009-03-19 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0